Предмет |
Архитектонско студио V/I (3.1.5-1) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Минас Бакалчев |
Учесници во наставата |
Асист. м-р Саша Тасиќ |
Соработници |
download:
Link1, Link2,Link3
Предмет |
Архитектонско проектирање V (4.3.78) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Александар Радевски |
Учесници во наставата |
Вонр. проф. д-р Горан Мицковски Асс. М-р Димитар Крстески |
download:
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонско проектирање 5 |
||||||||||
2. |
Код |
4.3.78 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV год./ 7 и 8сем. |
7. |
Број на EКТС |
3 (2+1) |
|||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Александар Радевски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско проектирање 4 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Цел на предметот во седмиот семестар е запознавање со проблемите поврзани со проектирањето на објекти за индустриско производство. Проектирањето на овие објекти ги опфаќа проблемите на просторна композиција како резултат на процесите на производство и вклопувањето на разни машинско-технолошки уреди и процеси, во општата архитектонско-конструктивна композиција. Предметот ги опфаќа и проблемите на оформување на урбанистичката целина на комплексите, концентрацијата на сообраќајот, вработените и транспортот на големи количини на материјали кои се иманентни при обликување на ваквите објекти со примена на сложени конструктивни системи. Во осмиот семестар студентите се запознаваат со проблематиката на организирање, функционирање и принципи при проектирањето и изградба на објектите и архитектонско-урбанистичките целини од областа на стопанските-аграрни згради и комплекси. Посебно внимание се обрнува и на проучување на карактеристичните типологии на архитектонско-урбанистичките целини во зависност од намената, програмските потреби и организација. |
|||||||||||
11. |
Содржинанапрограмата:
Складови за зрнеста храна [житарици]. Ќелиски складови [силоси], нивно архитектонско обликување Складови за коренести растенија, овошје и зеленчук Принципи на вентилирање на складовите Термичка изолација на надземните складови Ладилници [организација, видови и нивно архитектонско обликување] Складови за силажирана храна Складови за кабаста [волуменозна] храна [сено и слама] Објекти за обработка и преработка на млеко и млечни производи - млекари Винарски визби – нови типологии: винарски фарми, микро винарии и урбани винарии Пекари Проектна програма за изградба на стаите и комплексите. Микроклиматски услови во стајските објекти, вентилација и загревање. Запознавање со карактеристиките и принципите при проектирање на стајските објекти. Стајски објекти за коњи, крави, свињи, живина, кози и овци. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Интерактивна настава, семинарски трудови и графички вежби |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
75 (50+25) часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
45+15+5+0+10 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
45 (30+15) часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
15 (10+5)часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
5 (5+0) часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
10(5+5) часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување (семестрално) |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
20 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
60 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
20 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод (51 бодво зимскиот семестар) |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература (3 наслови) |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Урбанистичко студио VIII/4-1
Предмет |
Урбанистичко студио 2 (4.2.8-4) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Влатко Коробар Проф. д-р Мирослав Грчев Проф. д-р Владимир Арсовски Проф. д-р Јасмина Сиљаноска Проф. д-р Виктор Пајвански Доц. д-р Дивна Пенчиќ Доц. д-р Слободан Велевски |
Учесници во наставата |
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Урбанистичко студио2 |
||||||||||
2. |
Код |
4.2.8 -4 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IVгод. / 8 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
9 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Влатко Коробар, Проф. д-р Мирослав Грчев, Проф. д-р Владимир Арсовски, Проф. д-р Јасмина Сиљаноска, Проф. д-р Виктор Пајвански, Доц. д-р Дивна Пенчиќ, Доц. д-р Слободан Велевски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Студио 7 Урбанистичко планирање 2 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Основна цел на урбанистичкото студио е студентите да се соочат со реалната комплексност на градскиот феномен, да ги совладаат интердисциплинарните методи и техники за снимање и анализа на една градска ситуација и да ги употребат урбанистичките методи, техники и инструменти да создадат урбанистичко решение кое ќе овозможи хармоничен просторен развој на делот од градот. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Содржина на студиската работа се сите професионални практики во урбанистичкото обликување на градот кои се нормирани во содржината на еден детален урбанистички план. Содржината на студиото е организирана во три методски целини: 1. Документациона основа; 2. Анализа на можностите за просторен развој на предметниот опфат со програмска проекција на содржините на просторниот развој, просторна, временска и содржинска дефиниција на урбанистичките мерки кои треба да се преземат; и 3. Планско урбанистичко решение кое се состои од графички, нумерички и текстуален дел. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Наставата е во форма на студио кое претставува симулација на интердисциплинарната тимска работа на еден професионален тим, кој низ истражување, анализа и синтеза на податоците, евалуација, програмска проекција и планско решение, со употреба на сите позитивни дисциплинарни методи и техники, го практикува планирањето и обликувањето на градот. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
225 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+105+90+0+15 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања–теоретсканастава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
105 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
90 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
15часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби и проектни задачи |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања и вежби |
10бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од61до70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од71до80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од91до100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Важечката законска и подзаконска регулатива од областа на просторно и урбанистичко планирање и литературата користена на предметните програми од областа на урбанизам |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Архитектонско студио VIII/I (4.2.8-1) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Минас Бакалчев |
Учесници во наставата |
Асист. м-р Саша Тасиќ |
Соработници |
download:
Link1, Link2,Link3
Предмет |
Архитектонско студио VIII/II (4.2.8-2) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска Доц. д-р Михајло Зиноски |
Учесници во наставата |
|
Соработници |
download:
Link1, Link2,Link3
Предмет |
Архитектонско студио VIII/III (4.2.8-3) |
Предметен наставник |
Доц. д-р Александар Радевски |
Учесници во наставата |
Асист. Горан Мицковски |
Соработници |
download:
Link1, Link2,Link3
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025
ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025
9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024
Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината