Предмет |
Практика 1 |
Предметен наставник |
Доц. д-р Страхиња Трпевски |
Учесници во наставата |
|
соработници |
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Практика 1 |
||||||||||
2. |
Код |
2.15.4 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за високоградба |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
II год. / после 4 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
2 |
|||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Страхиња Трпевски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Согласно правилата за студирање и студиската програма |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Целта на Практиката 1 е, студентите по завршениот четврти семестар, да поминат десет работни дена во регистрирана проектантска фирма – биро и да се запознаат со начинот на функционирање на фирмата, законските одредби според кои работи фирмата и запознавање со начините и методите за реализирање (развивање) на проектна докуметација согласно Законот за градење на РМ. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Престојот на студентот во проектантското биро во времетраење од 10 работни дена покрај претходно споменатите цели и активности подразбира запознавање на студентот со одредени делови на Законот за градење на РМ (Службен весник 51/05 од 30.06.2005) Измени и дополнувања на Законот за градење (Службен весник 82/08 од 08.07.2008) и на веб страницата www.slvesnik.com.mk. Преференцијално студентите треба да се запознаат со: 1. процедурите за основање и регистрирање на проектантска фирма, 2. со следните одредби од Законот за градење: -Поглавје I, Чл. 1 и 2, -Поглавје II, Чл. 12, -Поглавје III, Чл. 15, 16, 17; -Поглавје IV, Чл. 33 и -Поглавје V, Чл. 49 и 50 |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Практична работа |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
10 работни дена по пет саати од кои по четири контакт саати на ден во регистрирана проектантска фирма – биро и по 1 саат на ден работа дома на средување на Дневникот |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
0+0+0+50+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
0 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивудуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
50 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
0 бодови |
||||||||||
17.3. |
Увид во дневник и утврдување на неговата валидност |
описно/ потпис |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
Точка 17.3 |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Службен весник на РМ кој се однесува на областа и дејностите во градењето и следење на посочени информации од законската регулатива, веб-страници и др. Редовно присуство на градилиште, следење на активностите на градилиштето, собирање, систематизирање и уредно пополнување во Дневникот со информациите наведени во содржината Предавање на заверен Дневник во претходно дадената форма |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет
|
Архитектонски конструкции II (2.4.34)
|
Предметен наставник
|
Вонр. проф. д-р Димитар Папастеревски
|
Учесници во наставата
|
Вонр. проф. д-р Александар Петровски
|
соработници
|
|
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
|||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонски конструкции 2 |
|||||||||||
2. |
Код |
2.4.34 |
|||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
|||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за високоградба |
|||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
|||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
II год./ 3 и 4 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
8 (4+4) |
||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Огнен Марина |
|||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонски конструкции 1 |
|||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Запознавање на студентите со принципите и методите за анализа на одредени архитектонски проблеми посочени во тематските подрачја на предметот. Посебен акцент се дава на проектиран архитектонски детал, неговото значење во процесот на проектирање и развивање на проектот како и нивото на презентација на архитектонскиот детал во основен и изведбен проект. |
||||||||||||
11. |
Содржина на програмата: IIIсеместар: Тема 1: Отвори во ѕидови, Тема 2: Скали и скалишен простор IV семестар: Тема 3: Бондручни и лесномонтажни системи Тема 4: Кров - поткровен простор и покривање |
||||||||||||
12. |
Методи нa учење: А. Предавања низ визуелни и друг вид информации од наведените тематските подрачја Б. Вежби: Анализа на тематските подрачја низ куси графички проблемски задачи елаборирани низ интерактивна настава В. Контакти низ консултации (за А. и Б.) |
||||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
200 (100+100) часови |
|||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
60+60+40+40+0 часови |
|||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања–теоретсканастава |
60 (30+30) часови |
|||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
60 (30+30)часови |
|||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
40 (20+20) часови |
|||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
40 (20+20) часови |
|||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
|||||||||||
17. |
Начиннаоценување (семестрално) |
||||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 (30+30бодови) |
60 бодови |
|||||||||||
17.2. |
Графички вежби 30 |
30 бодови |
|||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 5 бодови Присуство на вежби 5 бодови |
10 бодови |
|||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
||||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
||||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
||||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
||||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
||||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41бод (51 бод во зимскиот семестар) |
|||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
|||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
|||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
||||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
||||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
||||||||||||
1. Деплацес, Андреа. Конструирање архитектура: материјали, процеси, структура. Скопје, Арс Ламина, 2012. 2. Крстиќ, П. Архитектонски конструкции, 1980 3. Илиќ, С., Дрвене кровне конструкције, 1979 |
|||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
||||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
||||||||||||
1. Borden, Gail., Michael, Meredith, Matter: MaterialProcessesinArchitecturalProduction, Routledge, 2011. |
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Моделарство |
||||||||||
2. |
Код |
1.12.1; 1.13.2 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
I / 1, 2 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Вон. проф. д-р Виктор Пајвански |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Осознавање на значењето на изработката на просторни модели како дел од процесот на архитектонско проектирање; Запознавање со видовите модели и нивната улога во различните фази на процесот на архитектонско проектирање; Запознавање со карактеристиките на различните материјали за изработка на архитектонски модели; Запознавање со процесот на редукција на архитектонските елементи при изработка на моделот со цел истакнување на основниот карактер на архитектонскиот објект. Запознавање со мерилото како елемент кој го условува пристапот во изработката на моделот. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Студентите изработуваат модели преку кои се запознаваат со различните својства на материјалите од кои се изработуваат моделите, влијанието на мерилото врз изборот на елементите кои се прикажуваат со моделот и улогата и значењето на бојата. Во првиот семестар се изработуваат: различни волумени и сложени и закривени површини кои можат да бидат делови на архитектонски објект, модели на терен и помали архитектонски објекти во различно мерило. Во вториот семестар се изработуваат модели на посложени архитектонски објекти со прикажување на детали на архитектонскиот израз и еден модел на објект од историјата на модерната архитектура. Во рамките на предметот студентите исто така ги изработуваат или добиваат упатства за изработка на моделите кои се предвидени со предметната програма во архитектонското студио и по предметот архитектонско проектирање. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Предавања; нагледна настава, практична настава; самостојна работа на студентите |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
5+15+0+5+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
5 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
15 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
5 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- Mills Criss B., Designing with Models: A Studio Guide to Making and Using Architectural Design Models, J. Wiley, 2005 - Smith Albert, Architectural Model as Machine: A New View of Models from Antiquity to the Present Day, Butterworth-Heinemann, 2004 - Sutherland Martha, Model Making: A Basic Guide, W. W. Norton & Company, 1999 - Knoll Wolfgang, Hechinger Martin, Architectural Models: Construction Techniques, McGraw-Hill Professional Publishing, 1992 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Моделарство (1.12.1), (1.13.1) |
Предметен наставник |
Вон. проф. д-р Виктор Пајвански |
Учесници во наставата |
Асист. м-р Ѓорѓи Димков |
соработници |
Златко Лазаревски |
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Теорија на архитектурата |
||||||||||
2. |
Код |
4.8.7 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IVгод. / 7 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
2 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): • Студентите да се запознаат со рангот на идеи и теми кои се фундаментални за постмодерните архитектонски дискурси во архитектонската теорија по 1968 година • Да се развијат логичките способности и одговорниот став во начините на размислување и комуницирање за архитектурата • Да се промовира отворен, слободен, разборит и љубопитен став кон спротивтставените архитектонски и урбанистички идеологии во актуелната теорија и пракса • Да се дефинира статусот, карактерот и системската намера на архитектонската теорија наспрема праксата во реалниот контекст на современата архитектонска продукција. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: 1. Предмет и начини на иследување: дефиниција на поимите теорија и архитектонска теорија; процес на теоретизација: архитектонските теории како системи од концепти и како нормативно-аналитички комплекси; архитектурата како теоретска конкретизација, наука и уметност, видови архитектински теории, релации на архитектонската теорија со други дисциплини 2. Современи архитектонски теории: парадигми и традиции -Модернизам versus постмодернизам: европски и англоамерикански традиции -Доминантни теми и метафори на постмодерната архитектура и урбанизам: структурална лингвистика и феноменологија -текст и колаж 3. Опозициски дискурси и приоди: -истражувања на иманентните формални операции и поими -идеолошка, семиотичка анализа на современата пракса -институционални и типолошки студии -материјалистичка историографија. Изборот на референтни текстови/автори е променлив во зависност од акцентот кој се дава на расправата во тековниот семестар. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Рационалистички и емпириски методи на филозофијата и науките со кои се преклопува подрачјето на архитектонската теорија (културна антропологија, психологија, урбана социологија, структурална лингвистика, етика, естетика …) |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
50часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+15+10+10+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
15 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
10 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
10 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 (30+30бодови) |
60 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби 20 Програмска задача 10 |
30 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 5 бодови Присуство на вежби 5 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Hays, K. Michael. Architecture Theory Since 1968.The MIT Press, 1998 2. Oppositions Reader, Princeton Architectural Press, NY, 1998 3. Juncks, Charles, ed. Theories and Manifestoes of Contemporary Architecture. Academy Editions, GB, 1997 4. Nesbitt, Kate. Theorizing a New Agenda for Architecture, An Antology of Architectural Theory 1965-1995. Princeton Architectural Press, 1996 5. Leach, Neil. Rethinking Architecture. Routledge, NY, 1996 6. Umberto, Eko. Kultura, informacija, komunikacija. Nolit, Beograd, 1973 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Alexander, Christopher. The Timeless Way of Building. Oxford University Press, 1979 2. Jencks, Charles. The Architecture of the Jumping Universe. Academy Editions, 1995 3. Eisenman, Peter. Diagrams, Diaries. Thames&Hudson, Ltd, 2001 4. OMA, Rem Koolhaas and Bruce Mau. S, M, L, XL. 010 Publishers,1995 |
Предмет |
Теорија на архитектурата (4.8.7) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска |
Учесници во наставата |
Доц. д-р Мери Батакоја
|
download:
Link1, Link2,Link3
Предметна програма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Внатрешна архитектура 1 |
||||||||||
2. |
Код |
4.7.78 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IVгод. / 7 и 8 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
8 (4+4) |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Иванка Кировска Проф. д-р Митко Хаџи Пуља |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Запознавање на студентите со дисциплината внатрешна архитектура 1. Хронолошки развиток на различните концепти на обликување на внатрешните архитектонски простори (7 сем.) 2. За основната природа на внатрешниот архитектонски простор која релационистичкиот модел го зема како основа (8 сем.) |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Седми семестар: Хронолошки преглед на развитокот на различните концепти на обликување на внатрешниот архитектонски простор. Дефинирање на обликовната целовитост на елементи, постапките и единствата на повеќе нивоа на одреденост и важност; како специфичности и традиција – локална пракса, како архитектонски геометриски формализиран јазик – стил и како поединечни движења, групи и личности. Дијахроничниот преглед почнува со првите живеалишта во праисторијата, преку античките регионални цивилизациски формации и средновековната теоцентрична, а понатаму и антропоцентрична (ренесансна) репозиција, до нововековната визија за храбриот нов свет, модернизмот и архитектурата на плурализмот денес. Осми семестар: Феноменолошката и онтолошка природа на внатрешната архитектура, внатрешниот простор, како генеративен и структурирачки аспект на севкупното искуство на архитектонскиот простор. За повеќесетилноста на искуството на внатрешната архитектура и интегративната улога на сетилото за вид и допир. Појмовна основа е релационистичкиот модел на простор, а самото обликување е меѓудејствие на: обликот на празното и полното како енергетски дијаграм. Анализа на различните функции, значенија и естетски својства/ категории во случувањето на внатрешниот простор. Дефинирање на: процес=методологија на обликување на внатрешната архитектура; елементи=речник на специфични физички, архитектонски елементи и постапки=нивно означување во комплексни комуникацијски јазички единства. Програмирање, компонирање, структурирање и материјализација; светлина и боја како специфични оперативни категории. Мерка во внатрешната архитектура, антропометрија и ергономија; дефинирање на случувањето на внатрешниот простор/архитeктура преку физичките екстензии на човековото тело. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Предавања, истражување, вежби со индивидуални и групни консултации |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
200 (100+100)часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
60+60+40+30+10 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
60 (30+30) часови |
||||||||
15.2. |
вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
60 (30+30) часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
40 (20+20) часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
30 (15+15) часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
10 (5+5)часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување (семестрално) |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
40бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
50 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 5 бодови Присуство на вежби 5 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41бод(51 бод во зимскиот семестар) |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Savage, George. Unutrasnja dekoracija. Izdavacki zavod Jugoslavije, Beograd, 1969 2. Grupa autora. Stilovi, namestaj, dekor I i II. Vuk Karadzic, larousse, Beograd, 1972 3. Loos, Adolff. Ornamenti i zlocin. Tehnicka knjiga, Zagreb, 1956 4. Pevsner, Nikolaus. Pioniri modernog oblikovanja. Graficki zavod Hrvatske, Zagreb, 1990 5. Charlotte&Peter Fiell. Decorative art 50s, 60s, 70s(3 knigi). Taschen, 2000 6. D.K. Ching, Francis. Interior design. VNR, New York, 1987 7. Malnar, Joy Monice, Frank Vodvarka. The interior dimension. VNR, New York, 1992 8. Pile, John. A history of interior design. Laurence King, London, 2000 9. John Coles, Naomi House. The fundamentals of interior architecture. AVA academia, Laussanne, 2007 10. Brooker, Greame and Sally Stone. Basic interior architecture! Form+Structure. Ava academia, Laussanne, 2007 11. Sassone, A.,Cozzi, Disertori. Furniture. From rococo to art deco. Taschen, Koln, 1988 12. Sembach, Klaus-Jurgen, Gabriel Leuthauser, Peter Gossel. Twentieth-century furniture design. Taschen, Koln, 2002 13. Phaidon Design Classics vol.1,2,3. Phaidon Press, London, 2006 14. Нилсон К., Д.А. Тејлор. Ентериери. Арс Ламина, 2011 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025
ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025
9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024
Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината