Пејзажна архитектура
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Пејзажна архитектура |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV, V/ 7,8,9,10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Јасмина Сиљаноска |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на Предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Предметот има за цел студентите да се стекнат со основни знаења од областа на пејзажната архитектура потребни при обликување на пределот и јавните простори, како и да се запознаат со некои од стандардите при планирање во оваа област. Преку предметот Пејзажна архитектура на студентите ќе им се развијат способностите за примена на општите принципи на пејзажното обликување кои призлегуваат од разбирањето и читањето на највредните културно-историски остварувања во пејзажната архитектура во светот. Организирањето и изградбата на одрживите населби и градба во пределот бара познавање на суштината на пределската екологија и културните предели. Така идните архитекти и планери ќе се оспособат да ги препознаат интердисциплинарните барања при изработувањето на просторните и урбанистичките планови. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Предметот ќе го изучува проблемот на пејзажната архитектура и некои од основните принципи за обликување на пејзажот и јавните простори. Предметот претставува вовед во областа на пејзажната архитектура и преку него студентот ќе се запознае со теоријата на пејзажната архитектура и формата, типологијата и основите на обликување на пејзажот и јавните простори. Основи на планирањето на пределите. Вовед во композицијата и појдовните принципи за пејзажно обликување, кои пред се се однесуваат на пејзажот и пределот во градот (градски паркови, градини, блоковско и зеленило во станбени населби, детски игралишта, шеталишта, тематски паркови, градини во јавните, комерцијални и хотелски објекти/комплекси и други видови на пејзажна архитектура во градот). Преку овој предмет студентите ќе се здобијат со основни познавања за архитектонските, уметничките, ликовните, природните и биотехничките фактори важни за обликување на пејзажната архитектура; со меѓународната и националната регулатива и со нормативите и стандардите за планирање на јавни отворени простори; со влијанието на стратегиските документи и на техничките проекти врз животната средина и улогата на пејзажите и пределската екологија во процесот на планирање. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: теоретскиот дел се одвива со говорно елаборирање и интерактивна настава, практичната работа со анализа, синтеза и компаративна метода |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+0+0+10+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15часови |
||||||||
15.2. |
Практични вежби |
0часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадача семинарска |
10часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Презентација и оценка на семинарска работа |
90 бодови |
||||||||||
17.2. |
Присуство и активност на наставата |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до 90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предметна програма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов на наставниот предмет |
Одржлив урбан развој |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклус на студии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV, V/ 7-10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Дивна Пенчиќ |
||||||||||
9. |
Предуслов за запишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Цел на предметот е осознавање на значењето на урбанистичката дејност во доменот на одржливиот развој. Предметот овозможува запознавање со условите под кои настанува идејата за одржлив развој, дефиницијата, предметот и целите на одржлив развој. Цел на предметот е да обезбеди разбирање на врската помеѓу изградената средина и концептот на одржлив развој, преглед на релевантните процеси и алатки и процесот на раководење со животната средина, разбирање на социјалните и енвироменталните перспективи на изградбата на глобално и локално ниво, како и критичко истражување на бариерите за одржлив урбан развој. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Запознавање со развојот на идејата за одржлив развој. Состојба, патишта, мисла. Дефиницијата, предметот и целите на одржлив развој, со поконкретен осврт на одржливиот урбан развој. Аспекти на одржлива урбана форма. Начини на постигнување одржлива урбана форма. Операционализација на одржлив урбан развој. Искуства од имплементација на концептот. Критериуми и индикатори на одржлив урбан развој. Искуства од Македонија. Состојба. Прифатени обврски. Имплементација. Перспектива. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Наставата се одвива со комбинирани предавања-дискусии со нагласка на развивање на вештини на критичко размислување. Учеството на студените во текот на часовите, читањето на дадениот материјал, навремено и квалитетно завршување на задачите се интегрални во процесот на учење. |
|||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на часови |
25 часови |
||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
15+0+0+5+5 часови |
||||||||||
15. |
Форми на наставни активности |
15.1. |
Предавања - теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби (графички, аудиториски и индивидуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми на активност |
16.1. |
Проектни задачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојни задачи |
5 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашно учење |
5 часови |
||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Самостојни задачи |
60 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
40 бодови |
||||||||||
18. |
Критериуми за оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од 51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Услов за потпис и полагање на завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски / Англиски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителна литература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
The Sustainable Urban Development Reader (The Routledge Urban Reader Series), Routledge, Teylor & Francis Group, London and New York. Bajic Brkovic, Milica. (ured.) (1999) Odrzlivost i grad. Arhitektonski fakulte, Univerzitet u Beogradu, Beograd. Wheeler, Stephen M. and Beatley, Tomothy (eds.). (2007) Нојферт, Е., Архитектонско проектирање, Арс Ламина, Скопје, 2009 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителна литература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Echenique, M. and Saint, A. (eds) (2001) Cities for the New Millennium. E & FN Spon, an imprint of the Taylor & Francis Group, London and New York. Farr,Douglas (2008) Sustainable Urbanism: Urban Design With Nature, John Wiley & Sons, Hubokn, New Jersey. Hall, P. and Pfeiffer, U. (2000) Urban Future 21. A global Agenda for Twenty-First Century Cities. Federal Ministry of Transport, Building and Housing of the Republic of Germany, E & FN Spon, an imprint of the Taylor & Francis Group, London and New York. Jenks, M., Barton, E. and Williams, K. (eds) (1998) The Compact City: A Sustainable Urban form? E & FN Spon, an imprint of Routiedge, London and New York. Jenks, M., Barton, E. and Williams, K. (eds) (2001) Achieving Sustainable Urban Form. E & FN Spon, an imprint of the Taylor & Francis Group, London. |
Предмет |
Визии за современиот град
(4.14.7 ; 4.15.8 ; 5.7.9 ; 5.8.9 ; 5.9.10 ; 5.10.10)
|
Предметен наставник |
Доц. д-р Слободан Велевски |
Учесници во наставата |
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Визии за современиот град |
||||||||||
2. |
Код |
5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
V / 9, 10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Слободан Велевски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Урбанистичко планирање 2 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Основна цел на предметот претставува продлабочување на знаењата на студентите во областа на урбанизмот, односно феноменот на градот, преку мисловните дискурси кои ги опфаќаат идеите за современиот град од времето на почетоците на индустриското производство до денешното високопотрошувачко општество. Од причина што самиот град е хетерогена социо-просторна композиција која развива комплексни општествени релации предметот Визии за современиот град треба да овозможи знаења кои се референцираат во дијалектиката помеѓу социо-економските и политичко-идеолошките искуства на поединецот и/или групата во рамките на урбаниот колектив. Информациите со кои ќе се здобијат студентите во текот на семестарот по предметот Визии за современиот град имаат за цел дополнително да ја развијат нивната способност за критичка промисла и истата да ја искористат како дизајн алатка во последната фаза од нивните студии. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Предметната програма е структурирана во два дела. Првиот дел ги опфаќа нематеријалните искуства на градот кои се рефлексија на општествениот контекст. Анализата и учењето на општествениот контекст има за цел да ја позиционира идејата за градот историски, односно го согледува и анализира времето кога настанува истата. За таа цел општествениот контекст содржински ги опфаќа и аналитички ги истражува социјалните, економските, политичките и теоретските дискурси кои ги препознава како чинители кои директно влијаат на посебноста и спецификите на идејата за градот. Вториот дел содржински се осврнува на физичките аспекти на идејата за градот, односно на искуствата кои директно се однесуваат на просторноста. Преку територијалните аспекти на идејата за градот и искуството на просторноста, предметот Визии за современиот град го лоцира просторниот артефакт како суперструктура, односно значенско средиште на идејата за градот. На тој начин објектот се препознава како витален дел од процесот на градоградење преку кој повратно се дефинира карактерот и природата на самиот град. Со дефинирање на идеите за современиот град како историско - територијален концепт се создава можност за обединување на денотирачките вредности на одредени архитектонски и урбанистички дискурси во нови мисловни композиции кои како такви имаат влијание врз постојните општествените диспозиции. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Наставата се одвива преку предавања,семинари и визуелни презентации во чии рамки се развиваат дискусии на презентираните теми. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+0+0+10+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
10 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 часови |
||||||||||
17.2. |
Самостојнизадачи |
90бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања и вежби |
10бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- Leach Neil (Editor), Rethinking Architecture - a reader in cultural theory, Routledge 2002 - Frampton Kenneth, Modern Architecture, a critical history, Thames and Hudson Ltd. 2007 - Hays K. Michael (Editor), Architecture Theory since 1968, MIT Press 2000 - Hays K. Michael (Editor), Architecture's Desire: Reading the Late Avant-Garde, MIT Press 2009 - Нојферт, Е., Архитектонско проектирање, Арс Ламина, Скопје, 2009 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Урбана социологија
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Урбана социологија |
||||||||||
2. |
Код |
4.15.8 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV / 8 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Професор од Филозофски факултет |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Студентот се стекнува со теоретски знаења од областа на социолошките проучувања на градовите, се оспособува за самостојна работа и работа во институциите на државата и НВО; |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Социологијата на градот: предмет, методи, значење; Градот низ просторот и времето; Социјалните проблеми и градот: урбана сиромаштија, поделеноста во градот, Градот како социјална, економска и организациона форма. Урбаниот начин на живот -социо-психолошки пристап; Глобализација, диференцијација, хомогенизација. (техно-град, сајбер-простор, мултикултурен град) Одржлив град. Градска заедница. Сегрегација-етничкии социјални карактеристики. Планирање на градот. Градот во постсоцијалистиучките општества. Градовите во Македонија -социолошки, економски и просторни карактеристики. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Настават ќе се реализира низ предавања, активно учество на студентите во реализацијата на вежби, подготовка на семинарски работи и есеи и по можност вклучување во проекти. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+10+0+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
вежби( графички, аудиториски и индивудуални), |
10 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
60 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 20 бодови Присуство на вежби 20 бодови |
40 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Aceski, I., (red.),(1996)Sociologija na gradot, Filozofski fakultet Skopje 2.Urbana sociologija, 2005. (ur) Sreten Vujovic i Mina Petrovic. Zavod za udzbenike i nastavna sredstva, Beograd. 2. Ацески, И., Скопје –Социолошка студија, Екопрес, Скопје, 1996; 3. Ацески И, Матилов, Н., Развојот на урбаните центри во РМ, ИСППИ, Скопје, 1997 б) Дополнителна литература Градот во модерното општество (хрестоматија) |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Селектирани теми од информатички технологии во архитектурата
(4.14.7 ; 4.15.8 ; 5.7.9 ; 5.8.9 ; 5.9.10 ; 5.10.10)
|
Предметен наставник |
Доц. д-р Огнен Марина |
Учесници во наставата |
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
|||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Селектирани теми од информатички технологии во архитектурата |
|||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
|||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
|||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за високоградба |
|||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
|||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV,V / 7,8,9,10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
||||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Огнен Марина |
|||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
|||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Целта на предметот е запознавање и едуцирање на студентите со принципите и основите на информатичките модели во архитектурата, начинот на нивното развивање и нивната примена во процесот на анализата, обликувањето, проектирањето и користењето на информатичките модели во архитектонските објекти. |
||||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Тема 1 – Градежни информатички модели (BIM-BuildingInformationModels) Вовед, развој, принципи и елементи на градежните информатички модели и алатки. Нивната улога, влијанието и значење при употреба во архитектонските објекти. Информации и процеси во проектирање, изведба и користење на архитектонски објекти. Стратегии, елементи и алатки за градежни информатички модели. Принципи и елементи на интегриран дизајн на архитектонските објекти. Развивање, користење и управување со градежни информатички модели во архитектонски објекти. Тема 2 – Дигитални информатички модели во архитектурата Вовед, развој, принципи и елементи на дигиталните информатички модели и алатки. Нивната улога, влијанието и значење при употреба во процесот на анализа и проектирање во архитектурата.Параметрички модели и информатички модели во архитектурата, дигитални модели за симулација на комплексни системи. Параметричко проектирање, систем на ќелиски автомати и модели базирани на агенти.Платформи и алатки за анализа, проценка и одлучување во процесот на архитектонско проектирање. Паметни материјали, паметни згради. Апликација, искуства и реализирани проекти со користење на дигитални информатички модели во архитектурата. |
||||||||||||
12. |
Методи нa учење: Интерактивни предавања со презентации, презентација на практични примери, проучување на литература, самостојна работа на графички задачи. |
||||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25часови |
|||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+10+0+0+0 часови |
|||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
|||||||||
15.2. |
Вежби (графички, аудиториски и индивидуални) |
10 часови |
|||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
|||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
|||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
|||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
||||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
|||||||||||
17.2. |
Семинарска работа |
60 бодови |
|||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
40 бодови |
|||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
||||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
||||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
||||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
||||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
||||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
|||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
|||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
|||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
||||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
||||||||||||
Бр. 1 |
Автор, наслов, издавач, година |
||||||||||||
1. S. Marble, (ed.), Digital Workflows in Architecture, Birkhauser, 2012 2. F. Gramazio, M. Kohler, Digital Materiality in Architecture, Lars Muller Publishers, 2008 3. Deutsch, Randy.,BIM and Integrated Design: Strategies for Architectural Practice. Wiley, 2011. |
|||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
||||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
||||||||||||
1. M. Poletto, C. Poletto, Systematic Architecture, Routledge, 2012 |
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025
ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025
9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024
Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината