ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

   70GAFS

Предмет

Естетика

Предметен наставник

наставник од Филозофски факултет 

Учесници во наставата

 

Соработници

 

 

download:

Етичари-ПрвДел, Етичари-ВторДел

повеќе

Предметнапрограма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Англиски јазик (за потребите на струката)

2.

Код

3.14.5

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

III / 5

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Д-р Солзица Поповска

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Познавање на општ англиски јазик – средно ниво

10.

Цели напредметнатапрограма(компетенции):

Целта на предеметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно-научен регистар на англиски јазик, усовршувајќи ги притоа и четирите вештини: читање, пишување, слушање и говорење.

11.

Содржина на програмата:

а) специфични тематски содржини од областа на архитектурата б) лексички и морфо-синтаксички елементи: -збор: градба, вид, зборообразување -именки и именски фрази, интернационални стручни термини, тер­мини со полисемантичко значење (специфично, преносно, метафорично и др.) термини компонирани со префикси од грчко или латинско потекло -придавки и прилози -глаголи: модалност и начин; залог (активен и пасивен); време -неопределени глаголски форми: инфинитив, партицип, герунд -реченици: односни в) запознавање со основни форми на академско пишување преку правење белешки, пишување пасус, пишување абстракт г) дополнителни активности за студентите: -презентации на единечни и групни проекти на стручна тема

12.

Методи нa учење:

Когнитивен метод за процесирање на текстови од областа на архитектурата

13.

Вкупенрасположив фонд на часови

25часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+10+0+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми 2 (30+30бодови)

60 бодови

17.2.

Графички вежби

Програмска задача

0 бодови

17.3.

Присуство на предавања 20 бодови

Присуство на вежби 20 бодови

40 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

 до 50 бодови

5 (пет) (F)

 од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

 од61до70 бодови

7 (седум)(D)

 од71до80 бодови

8 (осум) (C)

 од81 до90 бодови

9(девет) (B)

 од91до100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41  бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Автентични текстови од печатени и електронски извори Граматички практикум: Мадзар-Рибар, М., Златковска, М., Поповска, С., Петковска, В.(2000). Workbook for Science and Technologs, Office of Public Affairs, Embassy of the US, Skopje, 2002

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 

Предмет

Англиски јазик (за потребите на струката)

Предметен наставник

д-р Солзица Поповска

Учесници во наставата

 

 

download:

Link1, Link2,Link3

повеќе

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Бетонски и армиранобетонски конструкции

2.

Код

3.13.6

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

III год. / 6 сем.

7.

Број на ЕКТС

2

8.

Наставник

Проф. д-р Горан Марковски

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Теорија на конструкции

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Студентите да се запознаат со основните карактеристики на бетонот и армираниот бетон и можностите кои тие ги пружаат. Да се покаже начинот на конструирање и пресметување на најчесто применуваните елемент и пресеци за разни видови влијанија (пресечни сили).

11.

Содржина на програмата:

-Бетонот како вештачки градежен материал -Составни делови на бетонот и нивни основни карактеристики, особини на стврднатиот бетон -Видови арматура -Цел и тек на анализата на А.Б конструкции -Методи на анализа и претпоставки на кои истите се темелат -Лом на пресеците и коефициенти на сигурност -Армиранобетонски конструктивни системи -Елементи на А.Б конструктивни системи (меѓукатни и покривни панели, греди, столбови, темели) -Пресметување (димензионирање) на најчесто применуваните попречни пресеци (правоаголен, Т пресек и сл.) за дејство на моменти и напречни сили според теоријата на гранична носивост -Конструирање на најчесто применуваните елементи -Гранични состојби на употребливост.

12.

Методи нa учење:

Теоретскиот дел од наставата се спроведува на предавања. Практичниот дел од наставата се спроведува на вежби, со изработка на графички работи, посета на лаборатории, посети на објекти и сл.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

50 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+30+0+0+5 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

30 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

5часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми 2

60 бодови

17.2.

Графички вежби

Програмска задача

30 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

1. Спасов А. „Бетон и железобетон за архитекти”, 2000 год., Скопје

2. Атанасовски С. „Армиранобетонски конструкции 1”, 1992 год., Скопје

3. Атанасовски С. „Бетонски конструкции”, 2007 год., Скопје

4. Атанасовски С. „Армиран бетон”, 1994 год., Скопје

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 
     

Предмет

Бетон и армиранобетонски конструкции (3.13.6)

Термини за консултации

Предметен наставник
Вонр. проф. Др. Ана Тромбева - Гаврилоска
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

 

 
Соработници
Маја Матеска
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.
 
 
 

 

 


 


 

 

организација на настава

повеќе

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Челични конструкции

2.

Код

3.12.5

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

III год. / 5 сем.

7.

Број на ЕКТС

2

8.

Наставник

Проф. д-р Петар Цветановски

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Теорија на конструкции

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Студентот ги совладува теоретските и практичните методи за пресметување на металните конструкции, за да може самостојно да одбере и проектира конструктивни системи на архитектонските објекти.

11.

Содржина напрограмата:

Предметната настава е концепирана во два сегмента. Првиот сегмент го опфаќа теоретскиот дел од наставата, а вториот го опфаќа практичниот дел од наставата.

Теоретска настава:

Вовед. Карактеристики на челикот. Добри и лоши страни на челикот. Производство. Челици за конструкции и нивни карактеристики. Оптоварувања на челичните конструкции. Челични производи и нивна примена во архитектурата: стапови, лимови и профилирани носачи. Решеткасти носачи (видови, избор на пресеци и примена). Полноѕидни лимени носачи (избор на пресек, проектирање и примена). Олеснети носачи (проектирање и примена). Стапови-столбови (конструирање и проектирање на пресек кај столбовите). Поврзување на елементите во конструкциите (видови на врски, врзни средства и нивна конструкција). Конструктивни системи (приземни објекти, повеќекатни објекти и овјекти за најразлични намени). Видови на врски во архитектонските конструктивни системи. Алуминиум и алуминиумски легури (производство и нивни карактеристики). Примена на производите од алуминиумските легури во архитектурата.

Практична настава преку архитектонските студија:

Избор на пресеци за главни носачи на една челична конструкција. Пресметување и избор на риглите од една конструкција: решеткасти, полноѕидни и олеснети. Пресметување и избор на столбови од една конструкција: едноделни и повеќеделни. Избор и пресметка на фасадни елементи кај архитектонските објекти изведени од челик и алуминиум. Коресподенција на најновите материјали во комбинација со конструкции изведени од челик и алуминиум.

12.

Методи нa учење:

Теоретската настава се изведува преку предавања на предметната материја.

Практичната настава се изведува преку предвидените архитектонски студија 5-1 и 5-2 каде практично ќе се применат методите за конструирање на архитектонски конструкции од метал за конкретни објекти.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

50 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+15+15+0+5 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

15 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

15 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

5часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми 2

Испит

40 бодови

17.2.

Графички вежби

Програмска задача

50 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

1. А. Филиповски, „Метални конструкции за архитекти“ - книга, 2004

2. А. Филиповски, „Основи на челични конструкции“ - книга, 2000

3.Hen,Hart,Zontag Atlas čeličnih konstrukcija- книга, 1987

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 

Предмет

Челични конструкции (3.12.5)

Предметен наставник

Проф. д-р Петар Цветановски

Учесници во наставата

Асист. м-р Денис Поповски

Асист. м-р Миле Партиков

 

download:

Link1, Link2,Link3

повеќе

Челични конструкции

Менаџмент и организации-1

 

Naucnostrazuvacki proekt Sakses1sl

 

Otvoren povik rabotilnica AFS slika

 

 

Rabotilnica za maldi fotografi 

Erasmus

 

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025

 

 

 

 

 

Objava na AFS big see

 

CallForParticipiants

 

 

4 1FutureEdition3

 

Erasmus

ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025

 

III International Architectural Design Conference2025

 Erasmus

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025 

 

jOiNEd

1 1Future

 2 ProjectNewsletters

 3 1FutureEdition2

 Cirre-logo-2023

9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024

 

MKD post social-media 1-1

Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината

ALB post social-media 1-1

Shijo jetën studentore dhe beso në të ardhmen

ПостерГрадотКакоСцена
Градот како сцена: изведување на јавниот простор
 
KonkursEI-2
 
AseismicSummer1
AseismicSummer6
 
thumbnail Logo MEXT
MEXT scolarship
Erasmus
ERASMUS+ конкурс за студентска мобилност 2023-24
Erasmus
Еразмус+ Конкурс за академска мобилност на наставен кадар за учебната 2023-24 година
 

titan2022 
 
Банер SoCoN aaa2022
 
MedjunarodenKoRasadnik 2