Предмет |
Естетика |
Предметен наставник |
наставник од Филозофски факултет |
Учесници во наставата |
|
Соработници |
|
download:
Предметнапрограма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Англиски јазик (за потребите на струката) |
||||||||||
2. |
Код |
3.14.5 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
III / 5 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Д-р Солзица Поповска |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Познавање на општ англиски јазик – средно ниво |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма(компетенции): Целта на предеметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно-научен регистар на англиски јазик, усовршувајќи ги притоа и четирите вештини: читање, пишување, слушање и говорење. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: а) специфични тематски содржини од областа на архитектурата б) лексички и морфо-синтаксички елементи: -збор: градба, вид, зборообразување -именки и именски фрази, интернационални стручни термини, термини со полисемантичко значење (специфично, преносно, метафорично и др.) термини компонирани со префикси од грчко или латинско потекло -придавки и прилози -глаголи: модалност и начин; залог (активен и пасивен); време -неопределени глаголски форми: инфинитив, партицип, герунд -реченици: односни в) запознавање со основни форми на академско пишување преку правење белешки, пишување пасус, пишување абстракт г) дополнителни активности за студентите: -презентации на единечни и групни проекти на стручна тема |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Когнитивен метод за процесирање на текстови од областа на архитектурата |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд на часови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+10+0+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
10 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 (30+30бодови) |
60 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
0 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 20 бодови Присуство на вежби 20 бодови |
40 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од61до70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од71до80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од91до100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Автентични текстови од печатени и електронски извори Граматички практикум: Мадзар-Рибар, М., Златковска, М., Поповска, С., Петковска, В.(2000). Workbook for Science and Technologs, Office of Public Affairs, Embassy of the US, Skopje, 2002 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Англиски јазик (за потребите на струката) |
Предметен наставник |
д-р Солзица Поповска |
Учесници во наставата |
|
download:
Link1, Link2,Link3
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Бетонски и армиранобетонски конструкции |
||||||||||
2. |
Код |
3.13.6 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
III год. / 6 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
2 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Горан Марковски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Теорија на конструкции |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Студентите да се запознаат со основните карактеристики на бетонот и армираниот бетон и можностите кои тие ги пружаат. Да се покаже начинот на конструирање и пресметување на најчесто применуваните елемент и пресеци за разни видови влијанија (пресечни сили). |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: -Бетонот како вештачки градежен материал -Составни делови на бетонот и нивни основни карактеристики, особини на стврднатиот бетон -Видови арматура -Цел и тек на анализата на А.Б конструкции -Методи на анализа и претпоставки на кои истите се темелат -Лом на пресеците и коефициенти на сигурност -Армиранобетонски конструктивни системи -Елементи на А.Б конструктивни системи (меѓукатни и покривни панели, греди, столбови, темели) -Пресметување (димензионирање) на најчесто применуваните попречни пресеци (правоаголен, Т пресек и сл.) за дејство на моменти и напречни сили според теоријата на гранична носивост -Конструирање на најчесто применуваните елементи -Гранични состојби на употребливост. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Теоретскиот дел од наставата се спроведува на предавања. Практичниот дел од наставата се спроведува на вежби, со изработка на графички работи, посета на лаборатории, посети на објекти и сл. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
50 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+30+0+0+5 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
30 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
5часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 |
60 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
30 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Спасов А. „Бетон и железобетон за архитекти”, 2000 год., Скопје 2. Атанасовски С. „Армиранобетонски конструкции 1”, 1992 год., Скопје 3. Атанасовски С. „Бетонски конструкции”, 2007 год., Скопје 4. Атанасовски С. „Армиран бетон”, 1994 год., Скопје |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Бетон и армиранобетонски конструкции (3.13.6) |
Термини за консултации |
Предметен наставник
|
Вонр. проф. Др. Ана Тромбева - Гаврилоска
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.
|
|
Соработници
|
Маја Матеска
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.
|
|
Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Челични конструкции |
||||||||||
2. |
Код |
3.12.5 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
III год. / 5 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
2 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Петар Цветановски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Теорија на конструкции |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Студентот ги совладува теоретските и практичните методи за пресметување на металните конструкции, за да може самостојно да одбере и проектира конструктивни системи на архитектонските објекти. |
|||||||||||
11. |
Содржина напрограмата: Предметната настава е концепирана во два сегмента. Првиот сегмент го опфаќа теоретскиот дел од наставата, а вториот го опфаќа практичниот дел од наставата. Теоретска настава: Вовед. Карактеристики на челикот. Добри и лоши страни на челикот. Производство. Челици за конструкции и нивни карактеристики. Оптоварувања на челичните конструкции. Челични производи и нивна примена во архитектурата: стапови, лимови и профилирани носачи. Решеткасти носачи (видови, избор на пресеци и примена). Полноѕидни лимени носачи (избор на пресек, проектирање и примена). Олеснети носачи (проектирање и примена). Стапови-столбови (конструирање и проектирање на пресек кај столбовите). Поврзување на елементите во конструкциите (видови на врски, врзни средства и нивна конструкција). Конструктивни системи (приземни објекти, повеќекатни објекти и овјекти за најразлични намени). Видови на врски во архитектонските конструктивни системи. Алуминиум и алуминиумски легури (производство и нивни карактеристики). Примена на производите од алуминиумските легури во архитектурата. Практична настава преку архитектонските студија: Избор на пресеци за главни носачи на една челична конструкција. Пресметување и избор на риглите од една конструкција: решеткасти, полноѕидни и олеснети. Пресметување и избор на столбови од една конструкција: едноделни и повеќеделни. Избор и пресметка на фасадни елементи кај архитектонските објекти изведени од челик и алуминиум. Коресподенција на најновите материјали во комбинација со конструкции изведени од челик и алуминиум. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Теоретската настава се изведува преку предавања на предметната материја. Практичната настава се изведува преку предвидените архитектонски студија 5-1 и 5-2 каде практично ќе се применат методите за конструирање на архитектонски конструкции од метал за конкретни објекти. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
50 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+15+15+0+5 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
15 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
15 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
5часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 Испит |
40 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
50 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. А. Филиповски, „Метални конструкции за архитекти“ - книга, 2004 2. А. Филиповски, „Основи на челични конструкции“ - книга, 2000 3.Hen,Hart,Zontag „Atlas čeličnih konstrukcija“ - книга, 1987 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Предмет |
Челични конструкции (3.12.5) |
Предметен наставник |
Проф. д-р Петар Цветановски |
Учесници во наставата |
Асист. м-р Денис Поповски Асист. м-р Миле Партиков |
download:
Link1, Link2,Link3
Челични конструкции
Менаџмент и организации-1
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025
ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025
ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025
9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024
Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината