ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

   70GAFS

 

Предмет

Архитектонско студио VII/II (4.1.7-2)

Предметен наставник

Доц. д-р Михајло Зиноски

Проф. д-р Анета Христова- Поповска

Учесници во наставата

Стефани Соларска

М-р Игор Медарски

 

 

 

download:

Link1, Link2,Link3

повеќе


Simple Picture Slideshow:
No images found in folder /var/www/a5/images/Predmeti/ArhitektonskoStudioVII_3/slider

Предмет

Архитектонско студио VII/III (4.1.7-3)

Предметен наставник

Доц. д-р Александар Радевски

Учесници во наставата

Асист. Горан Мицковски

 

 

download:

Link1, Link2,Link3

повеќе


Предметна програма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио 7-1

2.

Код

4.1.7 -1

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV год./ 7 сем.

7.

Број на EКТС

9

8.

Наставник

Проф. д-р Минас Бакалчев

Доц. д-р Саша Тасиќ

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Архитектонско студио 6

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Изучување и применување на принципи на архитектонско планирање и проектирање на комплексни програмски - просторни конфигурации на примерот на објекти за колективно домување - хотели.

Развој на вештина на архитектонско проектирање во комплексни програмски и контекстуални ситуации.

Развој на способност за планирање, програмирање и проектирање на хотели.

Разбирање на современите процеси во туризмот и нивните просторни консеквенци.

11.

Содржина на програмата:

Архитектонски проект од област на колективно домување - хотел во специфична програмска, просторна, социјална корелација со контекстот.

Во процесот на проектирање се воведуват категорија на контекст, програм, простор, функција, форма, структура, инфраструктура, конструкција.

Проектниот процес се состои од три клучни фази:

1. Формулирање на предконцепт

2. Тестирање на предконцепт: трансформирање / отфрлање

3. Дефинирање на концепт

12.

Методи нa учење:

Проектни задачи, истражување преку проект, избрани предавања, семинари, презентации, дискусии, завршна одбрана, изложба

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

225часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+105+105+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15часови

15.2.

вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

105 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

105 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби

90 бодови

17.3.

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10 (десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

1. Rutes, Walter A., Richard H. Penner, Lawrence Adams, Hotel Design, Planning and Development, Elsevier, Architectural Press, 2001

  1. читанка) соизводиодлитературакојасеменувавозависностодтематскатарамканапроектот

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

(литературата сенадоградуваво зависностодтемат. рамка на проектот)

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио 7-2

2.

Код

4.1.7 -2

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV год./ 7 сем.

7.

Број на EКТС

9

8.

Наставник

Проф. д-р Анета Христова-Поповска

Доц. д-р Михајло Зиноски

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Архитектонско студио 6

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Студентот се обучува за практична проектантска примена на теоретските знаења за специфичните проектантски аспекти од областите на трговијата и транспортот, за различни програмски сценарија во конкретен физички контекст.

11.

Содржина на програмата:

Наставата се состои од практичен – проектанстки дел и инструкции во врска со проектантската стратегија и методите применливи за конкретната проблемска ситуација. Во текот на седмиот семестар, индивидуално или во тим, студентите изготвуваат идеен архитектонски проект, во кој основната проектна програма е од областа која се изучува во теоретскиот дел, со можност за комбинирање на програми кои според обемот и комплексноста соодветствуваат на претходно стекнатите знаења и вештини. Со оглед на мултидисциплинарноста на проектниот процес, проектот се изготвува во консултации со стручњаци за комплементарните области кои ги синтетизираат клучните аспекти во програмирањето, планирањето и обликувањето на зградите.

12.

Методи нa учење:

Методи на системска анализа, апстракција и декомпозиција на проектниотпроблем и негово структурирање во математичко-логички формални обрасци - дијаграми, методи на формализација на социјалните и просторни конфигурации во различни типолошки и морфолошки шеми и други креативни, развојни методи кои ја третираат проблемската ситуација на урбан и архитектонски размер.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

225 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+105+45+45+15 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

105 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

45 часови

16.2.

Самостојнизадачи

45 часови

16.3.

Домашноучење

15часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби 80 бодови

Програмска задача 10бодови

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби 10 бодови

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

  1. Gruen, Victor. From Urban Shop to New City. Barcelona: Actar, 2005.
  2. Chuihua Judy Chung, Jeffrey Inaba, Rem Koolhaas, and Sze Tsung Leong. The Harvard Design School Guide to Shopping / Harvard Design School Project on the City 2. Taschen, 2002.
  3. Toy, Maggie. Architecture of Transportation. Academic Press, 1994.
  4. Nagel, S. & S. Linke. Bauten des Verkehrswesens (buildings for road traffic, rail traffic and air traffic). Bertel Swanu Fachvrlas, 1973.
  5. Wolf / Boenewitz. Kaufhallen. DDR, 1970.
  6. Vasilev, E.V, N.N.Tzelitin. Arhitektura na zeleznickite stanici. SSSR, 1966.

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 

Архитектонско студио VII/3


Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио 7-3

2.

Код

4.1.7 -3

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV год. / 7 сем.

7.

Број на EКТС

9

8.

Наставник

Доц. д-р Александар Радевски

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Архитектонско студио 6

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Воспоставување на методологија при проектирање или реупотреба на индустриски објекти и комплекси и основни постапки при разработка на проектната програма преку анализа на различни работни средини и услови. Анализирање на технолошкиот процес-промет и други функционални потреби од аспект на архитектонското проектирање.

11.

Содржина на програмата:

Изработка на идеен архитектонски проект за одреден вид на индустриски комплекси со карактеристичен технолошки процес и зададен архитектонско-урбанистички контекст.

Во процесот на изработка на архитектонскиот проект ќе се анализираат сите релевантни чинители: локација, технолошки процес, опрема, работни места, внатрешна и надворешна инфраструктура при што студентите би ја оформиле проектната програма која понатаму треба да резултира во идеен архитектонски проект. Поради функционалата сложеност на проектниот процес, проектната програма и проектот ќе се изготвуваат во консултации со стручни лица од области кои ги синтетизираат основните аспекти во процесот на програмирање, планирање и обликување на индустриските објекти и комплекси. При процесот на проектирање, студентите треба да ги применат востановените принципи и методи за обликувањето на просторот со користење на архитектонско конструктивни структури специфични за проектирање на индустриските објекти.

12.

Методи нa учење:

Интерактивна настава и графички вежби

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

225часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

30+90+50+10+45 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

90 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

50 часови

16.2.

Самостојнизадачи

10 часови

16.3.

Домашноучење

45 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби

80 бодови

17.3.

Присуство на вежби

20 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10 (десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

  1. Jürgen Adam, Katharina Hausmann, Fran Jüttner, Industrial Buildings, A design manual, Birkhäuser, Berlin, 2004
  2. Henn Walter,Industriebau-entwurfs-und konstruktionasatlas, Werlag Georg. D.W. Gallwey, Munchen, 1961
  3. Henn Walter, Internationale beispile, Werlag Georg, D.W. Callwey, Munchen, 1962
  4. Vojislav Damjanović. Industrijski kompleksi i zgradi, GK, 1980
  5. Farshid Moussavi, The Function Of Form, Actar,Harvard University Graduate School Of Design, 2009

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио 8-2

2.

Код

4.2.8 -2

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV год./ 8 сем.

7.

Број на EКТС

9

8.

Наставник

Проф. д-р Анета Христова-Поповска

Доц. д-р Михајло Зиноски

9.

Предусловзазапишување на предметот

Архитектонско студио 7

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Студентот се обучува за практична проектантска примена на теоретските знаења за специфичните проектантски аспекти од областите на здравствената заштита, спортот и рекреацијата, за различни програмски сценарија во конкретен физички контекст.

11.

Содржина на програмата:

Наставата се состои од практичен – проектанстки дел и инструкции во врска со проектантската стратегија и методите применливи за конкретната проблемска ситуација. Во текот на осмиот семестар, индивидуално или во тим, студентите изготвуваат идеен архитектонски проект, во кој основната проектна програма е од областа која се изучува во теоретскиот дел, со можност за комбинирање на програми кои според обемот и комплексноста соодветствуваат на претходно стекнатите знаења и вештини. Со оглед на мултидисциплинарноста на проектниот процес, проектот се изготвува во консултации со стручњаци за комплементарните области кои ги синтетизираат клучните аспекти во програмирањето, планирањето и обликувањето на зградите.

12.

Методи нa учење:

Методи на системска анализа, апстракција и декомпозиција на проектниот проблем и негово структурирање во математичко-логички формални обрасци - дијаграми, методи на формализација на социјалните и просторни конфигурации во различни типолошки и морфолошки шеми и други креативни, развојни методи кои ја третираат проблемската ситуација на урбан и архитектонски размер.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

225часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+105+45+45+15 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

105 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

45 часови

16.2.

Самостојнизадачи

45 часови

16.3.

Домашноучење

15часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0бодови

17.2.

Графички вежби 80 бодови

Програмска задача 10бодови

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби 10 бодови

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

  1. Swaam, de Abram, Charles Jencks, Stephen Verderber, Aaron Betsky, Cor Wagenaar. The Architecture of Hospitals. NAi Publishers, 2006.
  2. Vodicka, Mladen. Bolnice. Zagreb: Skolska knjiga, 1994.
  3. Crane, Robin, Malcolm Dixon. The Shape of Space: Indoor Sports Spaces. Wiley, 1991.
  4. Cox, Anthony and Philip Groves. Hospitals & Health Care Facilities (Design & Development Guides). GB, 1990.
  5. Dawes, John. Design and Planning of Swimming Pools. London: Architectural Press, 1979.
  6. Whitaker, Rex Allen, Ilona von Kordyi. Hospital Planning Handbook. Wiley & Sons Publisher, 1976.

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 



Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио8-1

2.

Код

4.2.8 -1

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV год./ 8 сем.

7.

Број на EКТС

9

8.

Наставник

Доц. д-р Минас Бакалчев

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Архитектонско студио 7

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Изучување и применување на принципи на архитектонско планирање и проектирање на комплексни програмски - просторни конфигурации на примерот на објекти за колективно домување - домување и образовање, домување во трето животно доба, архитектура и околина за деца.

Развој на вештина на архитектонско проектирање на комплексни програмски и просторни конфигурации.

Развој на способност за планирање и проектирање на објекти за колективно домување.

Разбирање на глобалните процеси на социјалните трансформации во домувањето и нивните просторни консеквенци.

11.

Содржина на програмата:

Архитектонски проект од област на колективно домување (домување и образовање, домување во трето животно доба, архитектура и околина за деца) во специфична програмска, просторна, социјална корелација со контекстот.

Во процесот на проектирање се воведуват категорија на контекст, програм, простор, функција, форма, структура, инфраструктура, конструкција.

Проектниот процес се состои од три клучни фази:

1. Формулирање на предконцепт

2. Тестирање на предконцепт: трансформирање / отфрлање

3. Дефинирање на концепт

12.

Методи нa учење:

Проектни задачи, истражување преку проект, избрани предавања, семинари, презентации, дискусии, завршна одбрана, изложба

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

225часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+105+105+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

105 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

105 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби

90 бодови

17.3.

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10 (десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

1. Dudek, Mark, A design Manuel, Schools and Kindergartens, Birkhauser, 2007

2. Shittich, Christian (ed.) Housing for People of All Ages, flexibile, unrestricted, senior-frendly, Birkhauser, 2007

  1. Reader (читанка) со изводи од литература која се менува во зависност од тематската рамка на проектот

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

1. Rapoport, Amos, Housa Form and Culture, Prentice-Hall, Inc. Englewood Clift, N.J., 1969

2. Dorit Fromm, Collaborative comunities, Cohausing, Central Living and Other New Forms of Housing with Shared Facilites, Van Nostrand Reinhold, New York, 1991

(литературата се надоградува во зависност од тематската рамка на проектот)

 

Предметнапрограмаод петгодишни интегрирани студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

    Архитектонско студио 1

2.

Код

   1. 1.1

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св.Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за проектирање

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар            

1 год

1 сем

Број на ЕКТС

8

8.

Наставник

Проф. дМитко Хаџи -Пуља

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Нема

10.

Цел на предметот:

Поставување на дисциплинарни основи за критичко гледање и концептуално мислење на феноменологијата на архитектонскиот простор, развивање на капацитетот за создавање претстава за целовит, интегрален архитектонски проект, развивање на чувства за интенционалност во донесувањето лични архитектонски одлуки.

11.

Содржина на програмата:

Првиот семестар се состои од три вежби кои претставуваат три последователни/истовремени аспекти во процесот на обликување на архитектонскиот простор. Првата вежба е – Една минијатура; го повикува студентот да се согледа себеси и сопственото биографско искуство со феноменологијата на архитектонскиот простор, преку создавање одредена слика, најчист визуелен израз на одредена атмосфера. Теми се: сеќавање, сетилност, поетика и нивно обединување во интенционална претстава. Референтен медиум – фотографија/флуксус. Втората вежба, е – Длабење, привремено живеалиште или простор за изложување, претставува искуство на пренесување на личната идеа во специфична форма; преку методата на одземање да се осознае апстрактното ниво на присуството на празното. Теми: концепт, метод, специфични барања, мерки, програм, композиција, фигура – позадина. Референтен медиум – скулптура. Трета вежба е – Оживување, или нешта -кои -значат-живот, е феноменолошки детал од претходното ниво на просторното искуство. Преку материјална проекција на детал во просторот се воведуваат повеќесетилните истовремени аспекти на обликувањето на архитектонскиот простор. Теми се: светло и сенка, допир, звук, мирис, движење, се воведува категорија време. Референтен медиум – анимација, видео, перформанс.

12.

Методи нa учење:

Наставата ќе се одвива со примена на аудиториски начин на предавањата и со примена на современи аудиовизуелни средства. Интерактивност на наставата ќе се обезбеди со припрема на одредена материја од страна на студентите и преку нивни конкретни прашања на предавањата. Почетната вежба се држи аудиториски со давање на заеднички воведни објаснувања, а останатите графички вежби се држат во помали групи и со секој студент се држи индивидуална настава. Секој студент одделно изготвува графички програмски задачи. На крајот од секоја задача сeкoj студент го согледува и резултатот од својот труд кој соодветно се оценува.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

200 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+75+45+45+20 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби( графички, аудиториски и индивудуални),

75 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

45 часови

16.2.

Самостојнизадачи

45 часови

16.3.

Домашноучење

20 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

60 бодови

17.2.

Графички вежби 90 бодови

Програмска задача

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби 10 бодови

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 51до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

51 бодови

20.

Јазик накојсеизведува

наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Гастон Башлар – “Поетика на просторот”, Табернакул, 2002 Peter Zumthor – “Atmospheres”, Birkhauser, 2006 Peter Zumthor – Thinking Architecture, Birkhauser,1999 Steven Holl – “Phenomenology of Architecture, Questions of Perception”, A+U, 1994 Juhani Pallasmaa – “The Eyes of the Skin -Architecture and the Senses”, Wiley – Academy, 2005 Rudolf Arnheim -“Art and Visual Perception”, University of California Press, 1984 Kristijan Norberg Šulc – “Egzistencija, prostor i arhitektura”, Gradjevinska knjiga, 1975 Sigfrid Giedion – “Prostor, vreme,arhitektura”, Gradjevinska knjiga, 1969 Le Korbizije – “Ka pravoj arhitekturi”, Gradjevinska knjiga, 1977 Robert Venturi – “Kompleksnost i kontradikcija u arhitekturi”, Gradjevinska knjiga, 1980 Pierre Von Meiss – “Elements of Architecture, from Form to Place” Van Nostrand Reinhold int., 1990 Francis D. K. Ching – “Architecture: Form Space and Order”, Van Nostrand Reinhold int., 1979 Ernst.Nojfert – “Arhitektonsko proektovanje, Gradjevinska knjiga, 2002 M.Gausa, V.Guallart, W.Muller, F.Soriano, F.Porras, J. Morales ­The Metapolis Dictionary of Advanced Architecture, Actar, 2003

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 download:

 

 

 

 

Naucnostrazuvacki proekt Sakses1sl

 

Otvoren povik rabotilnica AFS slika

 

 

Rabotilnica za maldi fotografi 

Erasmus

 

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025

 

 

 

 

 

Objava na AFS big see

 

CallForParticipiants

 

 

4 1FutureEdition3

 

Erasmus

ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025

 

III International Architectural Design Conference2025

 Erasmus

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025 

 

jOiNEd

1 1Future

 2 ProjectNewsletters

 3 1FutureEdition2

 Cirre-logo-2023

9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024

 

MKD post social-media 1-1

Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината

ALB post social-media 1-1

Shijo jetën studentore dhe beso në të ardhmen

ПостерГрадотКакоСцена
Градот како сцена: изведување на јавниот простор
 
KonkursEI-2
 
AseismicSummer1
AseismicSummer6
 
thumbnail Logo MEXT
MEXT scolarship
Erasmus
ERASMUS+ конкурс за студентска мобилност 2023-24
Erasmus
Еразмус+ Конкурс за академска мобилност на наставен кадар за учебната 2023-24 година
 

titan2022 
 
Банер SoCoN aaa2022
 
MedjunarodenKoRasadnik 2