ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

   70GAFS

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Уметноста на новото време

2.

Код

4.14.7; 4.15.8;   5.7.9; 5.8.9; 5.9.10;   5.10.10

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за заштита на градителското наследство и историја на архитектурата

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV, V / 7, 8, 9, 10

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Доц. д-р Елизабета Касапова

Вонр. проф. м-р Наташа Милованчев

9.

Предусловзазапишување на

предметот

нема

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Стекнување на потребни знаења за достигнувањата на главните движења и актери на ликовната уметност од почетокот на XV до втората половина на XX век, како и за нивното влијание врз архитектонските движења во создавањето на нови концепции и архитектонски стилови.

11.

Содржина на програмата:

Во првиот блок предавања студентите се запознаваат со уметничките епохи, почнувајќи од ренесансата, преку барок и рококо, па се до класицизам, романтизам и реализам (период од почеток на XV до крај на XIX век).

Вториот блок предавања се однесува на уметничките движења, започнувајќи од импресионизам, постимпресионизам, набизам, фовизам, кубизам, еспресионизам, футуризам, апстракција, де стијл, конструктивизам, надреализам и апстрактно сликарство; па преку движењата во 50-тите и 60-тите години (енформел, асамблаж, поп-арт и оп-арт) се до останатите движења пред крајот на XX век.

12.

Методи нa учење:

За совладување на предметната материја се користи историско-генетичка метода и комплементарните методи за анализа на уметничката композиција од различни аспекти. Врз основа на презентираните карактеристични примери, посети на изложби и проучување на достапната литература се одржува дискусија со студентите во вид на интерактивна настава.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

25 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+10+0+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Семинарска работа

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Одделни поглавја од:

1. Andersen Liselotte. Barok i rokoko. Otokar Keršovani, Rijeka, 1976

2. Arnason H.H. Istorija moderne umetnosti, slikarstvo, skulptura, arhitektura.

     Jugoslavija, Beograd, 1975

3.Istorija slikarstva, od pećinskog do apstraktnog. Nolit, Beograd, 1962

4. Janson H. W. Istorija umetnosti, Jugoslavija, Beograd, 1965

5. Levi Majkl. Istorija slikarstva, od Ðota do Sezana. Jugoslavija, Beograd,

     1967

6. Rid Herbert. Istorija modernog slikarstva. Jugoslavija, Beograd, 1963

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Голем број на понови изданија од историја и теорија на уметноста

 

 

Naucnostrazuvacki proekt Sakses1sl

 

Otvoren povik rabotilnica AFS slika

 

 

Rabotilnica za maldi fotografi 

Erasmus

 

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025

 

 

 

 

 

Objava na AFS big see

 

CallForParticipiants

 

 

4 1FutureEdition3

 

Erasmus

ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025

 

III International Architectural Design Conference2025

 Erasmus

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025 

 

jOiNEd

1 1Future

 2 ProjectNewsletters

 3 1FutureEdition2

 Cirre-logo-2023

9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024

 

MKD post social-media 1-1

Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината

ALB post social-media 1-1

Shijo jetën studentore dhe beso në të ardhmen

ПостерГрадотКакоСцена
Градот како сцена: изведување на јавниот простор
 
KonkursEI-2
 
AseismicSummer1
AseismicSummer6
 
thumbnail Logo MEXT
MEXT scolarship
Erasmus
ERASMUS+ конкурс за студентска мобилност 2023-24
Erasmus
Еразмус+ Конкурс за академска мобилност на наставен кадар за учебната 2023-24 година
 

titan2022 
 
Банер SoCoN aaa2022
 
MedjunarodenKoRasadnik 2