ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

   70GAFS

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Архитектонско студио 2

2.

Код

1.2.2

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

I год. / 2 сем.

7.

Број на ЕКТС

8

8.

Наставник

Проф. д-р Митко Хаџи-Пуља

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Архитектонско студио 1

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Поставување на дисциплинарни основи за критичко гледање и концептуално мислење на феноменологијата на архитектонскиот простор, развивање на капацитетот за создавање претстава за целовит, интегрален архитектонски проект, развивање на чувства за интенционалност во донесувањето лични архитектонски одлуки.

11.

Содржина на програмата:

Вториот семестар се состои од две вежби, проектантска и истражувачка. Првата вежба ја третира целовитоста на различните повеќезначни аспекти на обликувањето на архитектонскиот простор. Се проектира мал архитектонски објект, во конкретен отворен парковски простор, со минимални димензии и содржини – програми. Еден избран проект се изведува во мерила 1:1 Категории кои се воведуваат се: место, програм – случувања, човек – комуникација, материјал. Теми кои се истражуваат се: отвореност -­затвореност, растојание - блискост, полно - празно, однадвор и одвнатре, светло – темно, сенка и светлина; како и социолошките, етичко естетски аспекти во обликувањето на архитектонскиот простор. Личната поетика е нагласена како фактор на кохерентност. Втората вежба, тело – архитектура поаѓа прво од антрополошките аспекти на човековото тело и примарните процеси на сензо-моторна асимилација на просторот, и второ од својствата наматеријалниот план и создава синтезна просторна структура, обвивка.

12.

Методи нa учење:

Објаснувања, практична настава, самостојна работа на студентите.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

200часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+75+45+45+20 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

75 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

45 часови

16.2.

Самостојнизадачи

45 часови

16.3.

Домашноучење

20 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби 90 бодови

Програмска задача

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби 10 бодови

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

- Гастон Башлар “Поетика на просторот”, Табернакул, 2002

- Peter Zumthor “Atmospheres”, Birkhauser, 2006

- Peter Zumthor Thinking Architecture, Birkhauser,1999

- Steven Holl “Phenomenology of Architecture, Questions of Perception”, A+U, 1994

- Juhani Pallasmaa “The Eyes of the Skin-Architecture and the Senses”, Wiley Academy, 2005

-Rudolf Arnheim “Art and Visual Perception”, University of California Press, 1984

- Kristijan Norberg Šulc “Egzistencija, prostor i arhitektura”, Gradjevinska knjiga, 1975

- Sigfrid Giedion “Prostor, vreme,arhitektura”, Gradjevinska knjiga, 1969

- Le Korbizije “Ka pravoj arhitekturi”, Gradjevinska knjiga, 1977

- Robert Venturi “Kompleksnost i kontradikcija u arhitekturi”, Gradjevinska knjiga, 1980

- Pierre Von Meiss “Elements of Architecture, from Form to Place” Van Nostrand Reinhold int., 1990

- Francis D. K. Ching “Architecture: Form Space and Order”, Van Nostrand Reinhold int., 1979

- Ернст Нојферт, „Нојферт - Архитектонско проектирање“, Арс Ламина, Скопје, 2010

- M.Gausa, V.Guallart, W.Muller, F.Soriano, F.Porras, J. Morales ­The Metapolis Dictionary of Advanced Architecture, Actar, 2003

- Андреа Деплацес, „Конструирање архитектура“, Арс Ламина, 2012

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

 

 

Naucnostrazuvacki proekt Sakses1sl

 

Otvoren povik rabotilnica AFS slika

 

 

Rabotilnica za maldi fotografi 

Erasmus

 

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност,летен семестар академска 2024-2025

 

 

 

 

 

Objava na AFS big see

 

CallForParticipiants

 

 

4 1FutureEdition3

 

Erasmus

ЕРАЗМУС+ конкурс за мобилност на наставен кадар за академската 2024/2025

 

III International Architectural Design Conference2025

 Erasmus

ERASMUS+ конкурс за индивидуална студентска мобилност, летен семестар академска 2024-2025 

 

jOiNEd

1 1Future

 2 ProjectNewsletters

 3 1FutureEdition2

 Cirre-logo-2023

9th CONFERENCE OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH ON REAL ESTATE SKOPJE, NORTH MACEDONIA, OCTOBER 10-11, 2024

 

MKD post social-media 1-1

Уживај во студентскиот живот и верувај во иднината

ALB post social-media 1-1

Shijo jetën studentore dhe beso në të ardhmen

ПостерГрадотКакоСцена
Градот како сцена: изведување на јавниот простор
 
KonkursEI-2
 
AseismicSummer1
AseismicSummer6
 
thumbnail Logo MEXT
MEXT scolarship
Erasmus
ERASMUS+ конкурс за студентска мобилност 2023-24
Erasmus
Еразмус+ Конкурс за академска мобилност на наставен кадар за учебната 2023-24 година
 

titan2022 
 
Банер SoCoN aaa2022
 
MedjunarodenKoRasadnik 2