Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Селектирани теми од јавни објекти |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV, V/7,8,9,10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска Доц. д-р Михајло Зиноски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Согласно правилата за студирање истудиската програма |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Продлабочување на знаењата за иновативните проектантски аспекти кај објектите од јавен карактер во контекст на современите домашни и светски развојни тенденции. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: • Иновативни програмски методи: опсервации и претпоставки за развојните трендови на современите општествени системи и нивните институции како носители на архитектонските и социјални програми на јавните згради. • Иновативни архитектонски концепции: јавниот простор како медиум на урбаниот менталитет и култура. • Медиумите и јавниот простор – нови изразни средства и техники на архитектурата на дигиталната ера • Иновативни техничко-технолошки и културолошки концепти од аспект на одржливост, енергетска ефикасност итн. • Специфични проектантски аспекти кај одделни програмски групи јавни згради. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Опсервација, анализа, теоретизација и/или практична работа на проблемски аспект низ интерактивна и интердисциплинарна настава. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+10+0+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
10 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби 80 бодови Програмска задача 10бодови |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби 10 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- Neuman, J. David. Building Type Basics for College and University Facilities. John Wiley & Sons Inc., 2003. - Kohn, A.Eugen, Paul Katz. Building Type Basics for Office Buildings. John Wiley & Sons Inc., 2002. - Perkins, Bradford. Building Type Basics for Elementary and Secondary Schools. John Wiley & Sons Inc., 2001. - Hardy, Hugh and Stephen A.Kliment. Building Type Basics for Performing Arts Facilities. Wiley, 2006. - Webb, Terry. Building Libraries for the 21-st Century: the Shape of Information. Mc Farland&Company, 2004. - Rozenblatt, Artur. Building Type Basics for Museums. John Wiley & Sons, 2001. |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- Cox, Anthony and Philip Groves. Hospitals & Health Care Facilities (Design & Development Guides). GB, 1990. - Dawes, John. Design and Planning of Swimming Pools. London: Architectural Press, 1979. - Whitaker, Rex Allen, Ilona von Kordyi. Hospital Planning Handbook. Wiley & Sons Publisher, 1976. |