Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Ликовно изразување 2 |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за заштита на градителско наследство и историја на архитектурата |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV, V / 7, 8, 9 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. м-р Елизабета Аврамовска Вон. проф. м-р Наташа Милованчев |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Ликовно изразување |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Интеррелацијата меѓу уметноста и архитектурата е постулат врз кој се темели концепцијата на изборниот предмет Ликовно изразување 2. Оттука произлегува потребата на Предметот за проширување на перцепцијата на ликовните и визуелните уметности и за разбирање на нивните компоненти. Основната цел на предметот е да се надградува дискурсот за концептуалноста воопшто и контекстуалноста на визуелните уметности и архитектурата, како и развивање и градење на критериумите за естетика на ликовниот израз и развивање на критичкото размислување. Покрај бавењето со артикулација на личниот израз на студентот, предметот цели да ја развива и надградува способноста за концептуално размислување и артикулирање на идејата преку употреба на повеќе техники и медиуми, во зависност од индивидуалните афинитети. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Скица, Цртеж, Графика/Принт, Колаж, Асемблаж, Рељеф |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Основни методи на изведување на наставата на предметот Ликовно изразување 2 се: анализа, компарација, индукција/дедукција и концептуалност. Наставата се одвива преку аудиовизуелни предавања, истражувања, дискусии, анализи и презентации. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
10+10+0+5+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
10 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
10 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
5 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Презентација |
20 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
50 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
30 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Рудолф Арнхајм, Визуелно мишлење, Универзитет уметности у Београду, 1985 ART OF THE 20th CENTURY, Ingo F. Walther (Ed.), Karl Ruhrberg, Manfred Schneckenburger, Christiane Fricke, Klaus Honnef, TASCHEN COLLECTION (Fakultetska biblioteka) ART NOW VOL 2, Uta Grosenick (ed.), TASCHEN COLLECTION Монографии на разни современи автори |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Гастон Башлар, Пoетика на просторот, Табернакул, 2002 Анри Фосион, Живот облика, Култура, Београд, 1964 Пол Кле, Записи о уметности, едиција Езотериа, Београд, 1998 |