ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметна програма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов на наставниот предмет

Планирање на градскиот сообраќај

2.

Код

4.14.7; 4.15.8;   5.7.9; 5.8.9; 5.9.10;   5.10.10

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за урбанизам

5.

Степен

Втор циклус на студии

6.

Академска година/семестар

IV,V/ 7, 8, 9, 10

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Проф. д-р Владимир Арсовски

9.

Предуслов за запишување на

предметот

нема

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Цел на предметот е апознавање со основите на сообраќајната инфраструктура и нејзиното значење врз просторниот развој на урбаната средина. Совладување на основните принципи на планирање на урбаниот сообраќаен систем и елементите кои го сочинуваат

11.

Содржина на програмата:

Инфраструктурните системи во урбаниот простор.Надворешен и внатрешен сообраќај како специфични и меѓусебно зависни системи за комуникација во урбаниот простор.

Утврдување на основните цели на сообраќајот во градот:

претпоставки за организација и развој на урбаниот простот,аспекти на ефикасност, економичност и безбедност на учесниците во сообраќајот.

Видови на сообраќај. Операционализација на елементи и стандарди на сообраќај (сообраќај во движење и мирување). Планирање на сообраќајна мрежа. Еколошки аспекти на сообраќајот.

Сообраќајна инфраструктура во градскиот простор

12.

Методи нa учење:

Наставата се одвива со комбинирани предавања-дискусии со нагласка на развивање на вештини на критичко размислување. Учеството на студените во текот на часовите, читањето на дадениот материјал, навремено и квалитетно завршување на задачите се интегрални во процесот на учење.

13.

Вкупен расположив фонд на часови

25 часови

14.

Распределба на расположивото време

15+0+0+10+0 часови

15.

Форми на наставни активности

15.1.

Предавања - теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби (графички, аудиториски и индивидуални)

0 часови

16.

Други форми на активност

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

10 часови

16.3.

Домашно учење

0 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Самостојни задачи

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби

10 бодови

18.

Критериуми за

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од 51 дo 60 бодови

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бодови

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бодови

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

41 бод

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителна литература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

- Риста Галиќ, Урбано зонирање, Македонска книга, Скопје, 1980

- Buchanan Colin, Saobracaj u gradovima, GK, Beograd, 1975

- Gojko Beara, Saobracaj i zivotna sredina, NK, Beograd

- D-r Radovan Bankovic, Planiranje javnog gradskog putnickog prevoza, IRO GK, Beograd, 1984

- Нојферт, Е., Архитектонско проектирање, Арс Ламина, Скопје, 2009

22.2.

Дополнителна литература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година