ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Селектирани теми од јавни објекти

2.

Код

4.14.7; 4.15.8;   5.7.9; 5.8.9; 5.9.10;   5.10.10

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за архитектонско проектирање

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV, V/7,8,9,10

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Проф. д-р Анета Христова-Поповска

Доц. д-р Михајло Зиноски

9.

Предусловзазапишување на предметот

Согласно правилата за студирање истудиската програма

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Продлабочување на знаењата за иновативните проектантски аспекти кај објектите од јавен карактер во контекст на современите домашни и светски развојни тенденции.

11.

Содржина на програмата:

Иновативни програмски методи: опсервации и претпоставки за развојните трендови на современите општествени системи и нивните институции како носители на архитектонските и социјални програми на јавните згради.

Иновативни архитектонски концепции: јавниот простор како медиум на урбаниот менталитет и култура.

Медиумите и јавниот простор – нови изразни средства и техники на архитектурата на дигиталната ера

Иновативни техничко-технолошки и културолошки концепти од аспект на одржливост, енергетска ефикасност итн.

Специфични проектантски аспекти кај одделни програмски групи јавни згради.

12.

Методи нa учење:

Опсервација, анализа, теоретизација и/или практична работа на проблемски аспект низ интерактивна и интердисциплинарна настава.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

25часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+10+0+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0бодови

17.2.

Графички вежби 80 бодови

Програмска задача 10бодови

90 бодови

17.3.

Присуство на предавања

Присуство на вежби 10 бодови

10 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

- Neuman, J. David. Building Type Basics for College and University Facilities. John Wiley & Sons Inc., 2003.

- Kohn, A.Eugen, Paul Katz. Building Type Basics for Office Buildings. John Wiley & Sons Inc., 2002.

- Perkins, Bradford. Building Type Basics for Elementary and Secondary Schools. John Wiley & Sons Inc., 2001.

- Hardy, Hugh and Stephen A.Kliment. Building Type Basics for Performing Arts Facilities. Wiley, 2006.

- Webb, Terry. Building Libraries for the 21-st Century: the Shape of Information. Mc Farland&Company, 2004.

- Rozenblatt, Artur. Building Type Basics for Museums. John Wiley & Sons, 2001.

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

- Cox, Anthony and Philip Groves. Hospitals & Health Care Facilities (Design & Development Guides). GB, 1990.

- Dawes, John. Design and Planning of Swimming Pools. London: Architectural Press, 1979.

- Whitaker, Rex Allen, Ilona von Kordyi. Hospital Planning Handbook. Wiley & Sons Publisher, 1976.