ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Пластично обликување 2

2.

Код

4.14.7;   4.15.8; 5.7.9; 5.8.9

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за заштита на градителско наследство и историја на архитектурата

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

IV, V / 7, 8, 9

7.

Број на ЕКТС

  1

8.

Наставник

Проф. м-р Елизабета Аврамовска

Вон. проф. м-р Наташа Милованчев

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Пластично обликување

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Интеррелацијата меѓу уметноста и архитектурата е постулат врз кој се темели концепцијата на изборниот предмет Пластично обликување 2. Оттука произлегува потребата на Предметот за проширување на перцепцијата на ликовните и визуелните уметности и за разбирање на нивните компоненти. Основната цел на предметот е да се надградува дискурсот за концептуалноста воопшто и контекстуалноста на визуелните уметности и архитектурата, како и развивање и градење на критериумите за естетика на ликовниот израз и развивање на критичкото размислување. Покрај бавењето со артикулација на личниот израз на студентот, предметот цели да ја развива и надградува способноста за концептуално размислување и артикулирање на идејата преку употреба на повеќе техники и медиуми, во зависност од индивидуалните афинитети

11.

Содржина на програмата:

Скица, Цртеж, Колаж, Асемблаж, Рељеф, Објект/Инсталација, Светлост, Движење

12.

Методи нa учење:

Основни методи на изведување на наставата на предметот Пластично обликување 2 се: анализа, компарација, индукција/дедукција, синтеза и концептуалност. Наставата се одвива преку интерактивна настава, аудиовизуелни предавања, истражувања, дискусии, анализи и презентации.

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

25часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

10+10+0+5+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

10часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

5 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Презентација

20 бодови

17.2.

Графички вежби

50 бодови

17.3.

Присуство на предавања

30 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

од 61до 70 бодови

7 (седум)(D)

од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

од 91до 100 бодови

10 (десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Едвард Луси-Смит, Визуелни уметности на дваесеттиот век, Техничка књига, Загреб, 2003;

ART OF THE 20th CENTURY, Ingo F. Walther (Ed.), Karl Ruhrberg, Manfred Schneckenburger, Christiane Fricke, Klaus Honnef, TASCHEN COLLECTION;

Edward Lucie-Smith, MOMENTS IN ART SINCE 1945, Issues and concepts, Thames and Hudson Ltd. London, 1997;

Daniel Marzona; Johannes Itten, Уметност боје, Уметничка академија, Београд;

Рудолф Арнхајм, Визуелно мишлење, Универзитет уметности у Београду, 1985;

Монографии од уметници, едиција Тashen

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

POP ART, Klaus Honnef;

CONCEPTUAL ART;

Анри Фосион, Живот облика, Култура, Београд, 1964;

Пол Кле, Записи о уметности, едиција Езотериа, Београд, 1998;

John Gage, Colour and Culture, Thames and Hudson, 2009