Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонско проектирање 7 |
||||||||||
2. |
Код |
4.5.78 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IVгод. / 7 и 8 сем. |
7. |
Број на EКТС |
3 (1+2) |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Минас Бакалчев Доц. д-р Саша Тасиќ |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско проектирање 4 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Изучување на основните принципи на планирање и проектирање на објекти за колективно домување. Знаење за основните типови на објекти за колективно домување, нивните просторни – програмски карактеристики, нивните историски и современи контексти, како и развој на способноста за нивно планирање, програмирање и проектирање. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: 1. Колективно домување, од социо-културна пракса до општествен проект:Концептуална рамка на различни форми и типови на колективното домување, историски, социјален, морфолошки, типолошки преглед. 2. Lessure city, Функционален град вс. Град на слободното време: нов социјален, просторен и програмски контекст на домувањето, туризам како глобален феномен. 2.1 Типови на хотели: еволуција на хотелите, иден развој и трендови, низ историска перспектива на клучните епизоди. Генеологија, типологија на хотелите. Преглед на избрани типови хотели 2.2 Водич за проектирање: програмирање, планирање, проектирање, проектанска ориентација за основните функционални простори во хотелите, поделени во три групи - станбен дел, општествен дел, економско - технички дел. 3. Колективно домување, можни домови: мапирање на современата пракса на домување, низ различни практични и теоретски концепти, од историско сегрегирани до интегрирани форми на домување.Домување поврзано со различни функционални-возрасни групи: историски, програмски, типолошки преглед. 3.1. Едукација и домување 3.2. Домување во трето животно доба 3.3. Околина и архитектура за деца |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: предавања, семинари, проектни задачи, консултации, презентации |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
75(25+50) часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
45+0+15+0+15 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
45 (15+30) часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
15 (5+10) часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
15 (5+10) часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување (семестрално) |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
90бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41бод (51 бод во зимскиот семестар) |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Rutes, Walter A., Richard H. Penner, Lawrence Adams, Hotel Design, Planning and Development, Elsevier, Architectural Press, 2001 2. Dudek, Mark, A design Manuel, Schools and Kindergartens, Birkhauser, 2007 3. Shittich, Christian (ed.) Housing for People of All Ages, flexibile, unrestricted, senior-frendly, Birkhauser, 2007 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Albrech, Donal and Elizabeth Johns, New Hotels for Global Nomads, Merrel, London, 2002 2. Diller + Scofidio (ed.) Back to the Front: Tourisms of War, F.R.A.C. Basse-Normandie, 1994 3. MVRDV, Costa Iberica, Upebeat of the Leisure City, Actar, 1998 4. Rapoport, Amos, Housa Form and Culture, Prentice-Hall, Inc. Englewood Clift, N.J., 1969 5. Dorit Fromm, Collaborative comunities, Cohausing, Central Living and Other New Forms of Housing with Shared Facilites, Van Nostrand Reinhold, New York, 1991 |