Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонско студио 7-2 |
||||||||||
2. |
Код |
4.1.7 -2 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV год./ 7 сем. |
7. |
Број на EКТС |
9 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска Доц. д-р Михајло Зиноски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско студио 6 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Студентот се обучува за практична проектантска примена на теоретските знаења за специфичните проектантски аспекти од областите на трговијата и транспортот, за различни програмски сценарија во конкретен физички контекст. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Наставата се состои од практичен – проектанстки дел и инструкции во врска со проектантската стратегија и методите применливи за конкретната проблемска ситуација. Во текот на седмиот семестар, индивидуално или во тим, студентите изготвуваат идеен архитектонски проект, во кој основната проектна програма е од областа која се изучува во теоретскиот дел, со можност за комбинирање на програми кои според обемот и комплексноста соодветствуваат на претходно стекнатите знаења и вештини. Со оглед на мултидисциплинарноста на проектниот процес, проектот се изготвува во консултации со стручњаци за комплементарните области кои ги синтетизираат клучните аспекти во програмирањето, планирањето и обликувањето на зградите. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Методи на системска анализа, апстракција и декомпозиција на проектниотпроблем и негово структурирање во математичко-логички формални обрасци - дијаграми, методи на формализација на социјалните и просторни конфигурации во различни типолошки и морфолошки шеми и други креативни, развојни методи кои ја третираат проблемската ситуација на урбан и архитектонски размер. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
225 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+105+45+45+15 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
105 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
45 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
45 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
15часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби 80 бодови Програмска задача 10бодови |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби 10 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||