Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонско студио 6-2 |
||||||||||
2. |
Код |
3.2.6 -2 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
III год./ 6 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
8 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Анета Христова-Поповска Доц. д-р Михајло Зиноски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско студио 5 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Студентите се обучуваат за практична проектантска примена на теоретските знаења за специфичните проектантски аспекти кај зградите од областа на културата за различни програмски сценарија во конкретен физички контекст. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Наставата се состои од практичен – проектанстки дел и инструкции во врска со проектантската стратегија и методите применливи за конкретната проблемска ситуација. Во текот на шестиот семестар индивидуално или во тим студентите изготвуваат идеен архитектонски проект, во кој основната проектна програма е од областа на културата (музеи, театри, опери, концертни дворани, кина и библиотеки) со можност за комбинирање на програми кои според обемот и комплексноста соодветствуваат на претходно стекнатите знаења и вештини. Проектот се изготвува во консултации со стручњаци за комплементарните области кои ги синтетизираат клучните аспекти во програмирањето, планирањето и обликувањето на зградите. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Методи на системска анализа, апстракција и декомпозиција на проектниот проблем и негово структурирање во математичко-логички формални обрасци - дијаграми, методи на формализација на социјалните и просторни конфигурации во различни типолошки и морфолошки шеми и други креативни, развојни методи кои ја третираат проблемската ситуација, на урбан и архитектонски размер. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
200часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+75+45+45+20 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
75 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
45 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
45 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
20 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби 90 бодови Програмска задача |
90бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби 10 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Hardy, Hugh and Stephen A. Kliment. Building Type Basics for Performing Arts Facilities. Wiley, 2006. 2. Webb, Terry. Building Libraries for the 21-st Century: the Shape of Information. Mc Farland&Company, 2004. 3. Rozenblatt, Artur. Building Type Basics for Museums. John Wiley & Sons, 2001. |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Strong, Judith, ed. Theatre Buildings: A Design Guide. Association of British Theatre Technicians, 2010. 2. Naredy, Rainer, von Paul. Museum Buildings – a Design Manual. John Wiley & Sons Inc, 2004. 3. Hammond, Michael. Performing Architecture: Opera Houses, Theaters and Concert Halls for the Twenty-First Century. Merrell, 2006. |