ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметнапрограма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Видео и мултимедијално претставување

2.

Код

2.14.4

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за заштита на градителско наследство и

историја на архитектурата

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

II / 4

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Проф. м-р Елизабета Аврамовска

9.

Предусловзазапишување на

предметот

нема

10.

Цели напредметнатапрограма(компетенции):

Предметот има примарна задача на студентите по архитектура да им го доближи креативниот потенцијал на видеото како медиум. Видео уметноста, како една од поновите гранки во уметноста функционира на неколку интердисциплинарни рамништа кои се посебно интересни за секој визуелно ориентиран уметник кој се стреми да го прошири поимот за перцепција. Како медиум кој што е дефиниран како „временски медиум“, воедно и медиум на времето (епохата), видеото неминовно е детерминирано од временско-просторната категорија во било која од своите многубројни манифестации. Употребата на видеото за еден архитект претставува предизвик да се де-фокусира за извесен период од својата примарна зона на интерес, што ќе резултира со нови сензации и увиди, кои пак реверзибилно ќе дејствуваат на неговата основна професионална определба. Различните медиуми се само различен аспект на истата стварност, мноштвото медиуми во процесот на изразување се мноштво можности за спознавање на феномените време и простор – и покрај нивната максимална физичка релативност, моќни детерминанти на нашето психо-физичко постоење; нивното ре-дефинирање и ре­контекстуализирање се еден од начините за нивно трансцендирање во сферите на мета-времето и мета-просторот, ултимативната цел на секоја личност.

11.

Содржина на програмата:

Теоретски сегмент • Наставата предвидува една сублимирана ретроспекција на историјата на видеото како уметност, неговата интердисциплинарна примена во различни области од ликовната и други уметности, што подразбира да се елаборираат неколку клучни претставници на оваа уметност и нивната револуционерна улога. • Преку неколку проекции студентите ќе се запознаат со избрани дела од светската и од македонската видео уметност, по што е предвидена нивна анализа и дискусија. • Запознавање на студентот со идејно-концепциските и материјално-техничките подготовки за реализација на самостојно видео дело. Практичен сегмент • Запознавање со основите на снимање слика и тон со дигитална камера и тест-снимање во присуство на демонстратор, како и тест-дигитализација на снимениот материјал. • Самостојно снимање на материјалот од страна на студентите, кој што ќе биде појдовна точка за следната етапа – монтажа наслика и тон. • Запознавање со основите на нелинеарната дигитална монтажа и со соодветниот софтвер. • Самостојна монтажа на студентите со поддршка од демонстратор; анализа и консултации од креативен и од технички аспект • Финална проекција на сите видео дела во јуни претстаува воедно и завршница на овој курс.

12.

Методи нa учење:

Предвидено е предметната програма да се совлада преку аудиториумски предавања, проекции, интерактивни вежби, анализи, дискусии, практични вежби, самостојно применување на знаењето, самоиницијативно делување.

13.

Вкупенрасположив фонд на часови

25часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

5+10+0+10+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

5 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

10 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби 60

60 бодови

17.3.

Присуство на предавања 20 бодови

Присуство на вежби 20 бодови

40 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

 од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

 од61до70 бодови

7 (седум)(D)

 од71до80 бодови

8 (осум) (C)

 од81 до90 бодови

9(девет) (B)

 од91до100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Frank Popper -Art of the Electronic Age A.Husch, G.Knapstein, Joachim Jaeger–Beyond Cinema: The Art of Projection Michael Rush -Video Art Doug Hall – Illuminating Video: An Essential Guide to Video Art Chris L. Andrews – A History of Video Art: The Development of Form and Function Маrk Tribe – New Media Art Продукција: А. Трпески -Филмска и ТВ Камера -книга 1, Основи на снимателската техника Е.Линдгерн -Уметност филма М. Бабац -Језик монтаже покретних слика М. Медиговиќ -Дигитални филм

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година