ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Соларна архитектура

2.

Код

5.7.9;  5.8.9

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св.Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

Институт за урбанизам

5.

Степен

Втор циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

V / 9

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Вон. проф. д-р Виктор Пајвански

9.

Предусловзазапишување на

предметот

нема

10.

Цели напредметнатапрограма (компетенции):

Разгорување на професионалниот жар со проект кој е со интернационална валидност според ИСО стандардите ЗА ПРОЕКТИРАЊЕ СОЛАРНА АРХИТЕКТУРА

11.

Содржина на програмата:

Архитектонски и урбанистички структури на соларна алтернативе и можности за плуралистичен пристап. Поединечна анализа на елементите од архитектонските структури за апликација на сончевата енергија. Целосно дејство на структурите кои применуваат соларна алтернатива. Самосвесно проектирање на архитектонскте структури за примена на соларната енергија. Семантичност на соларната архитекура

12.

Методи нa учење:

1. Презентирање на искуствата од минатите проекти во доменот на предложениот проект кој ќе биде во тек. 2. Информирање на студените за проектот 3. Когносцирање на просторот за проектирање-предложениот проект,посета на локацијата, снимање, инвентаризација и цртање,сликање во слободна техника слики од неа. 4. Комплетна урбанистчка анализа и микроклиматска студија за архитектонски топоним и скенирање на постојната инфрастуктура. 5. Истражување на специфични каракатеристики – израз на местото – идентитет на просторот. 6. Разработка според проектанскиот програм – предлог решение со работна макета. 7. Консултации и разговор за проектот со сите учесници / наставници и студенти/ во наставниот програм. 8. Кристализација на добиените вредности во одлука за дизајн-стил на проектот од консултациите – јавно презентирани. 9. Дефинирање на синтезно решение во рамките на тимот /1 до 3 студенти-по нивни избор/ 10. Изготвување на макета за бараниот проект, комбинирано со катер и мануелно. 11. Презентација со powerpoint на комплетната визија за авторскиот проект 12.Цртање на потребната проектна документација со Архикад и анимација на проектот со екстериерни и интериерни камери

13.

Вкупенрасположив фонд начасови

25 часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+10+0+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми

0 бодови

17.2.

Графички вежби 30 бодови

Програмска задача 30 бодови

60 бодови

17.3.

Присуство на предавања 20 бодови

Присуство на вежби 20 бодови

40 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

до 50 бодови

5 (пет) (F)

 од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

 од 61 до 70 бодови

7 (седум)(D)

 од 71до 80 бодови

8 (осум) (C)

 од 81 до90 бодови

9(девет) (B)

 од 91до 100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41 бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Литературата е интернет страници, книги, каталози во зависност од проектот кој се работи

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година