Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Урбана реконструкција |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за Урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV,V / 7,8,9,10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Јасмина Сиљаноска |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
нема |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Предметот има за цел студентите да се стекнат со знаења од областа на урбаната трансформација и реконструкција преку интегрирање на нови програми и функции во веќе изградени градски контексти. Исто така преку предметот студентите ќе се запознаат со процесите на континуирано менување на градот и ќе ги препознаат и критички согледаат урбанистичките концепции и нивното влијание врз трансформацијата на современите градови, како и со методите на реконструкција и обнова на градовите. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Предметот ќе го изучува проблемот на урбаната трансформација и реконструкција и нејзините елементи преку интервенции во историски градски контексти. Предметот ќе опфати анализа на историски градски контексти и планирање и обликување во услови на изградени и комплексни урбани ситуации. Преку предметот студентите ќе се запознаат со развојот на градот и урбанистичките концепции, трансформацијата на градовите и влијанието на општествените, економските и политичките промени врз трансформацијата на градовите. Градот ќе се разгледува како континуирано менлив и еволутивен феномен и како влијаат различните комплексни теоретски модели на планирањето и управувањето со градската средина. Компаративно ќе бидат разгледани различните системи на планирање во светот и референтните примери на реконструкција и обнова на градски делови, односно нивните позитивни и негативни импликации во теоријата и практиката на урбанистичкото планирање, обновата и заштитата на градски делови. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: теоретскиот дел се одвива со говорно елаборирање и интерактивна настава преку семинар и презентација, анализа и компаративна метода |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+0+0+10+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби (графички, аудиториски и индивидуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектна задача |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнaсеминарска задача |
10 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Презентација и оценка на семинарска работа |
90 бодови |
||||||||||
17.2. |
Присуство и активност на наставата |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 до 60бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81до90бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
|