Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Селектирани теми од објекти за колективно домување |
||||||||||
2. |
Код |
4.14.7; 4.15.8; 5.7.9; 5.8.9; 5.9.10; 5.10.10 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV, V/7,8,9,10 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Минас Бакалчев Доц. д-р Саша Тасиќ |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Согласно правилата за студирање истудиската програма |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Продлабочување на знаењата и вештините за планирање, проектирање на објекти за колективно и колаборативно домување во контекст на просторните и социјални трансформации на современото домување.Продлабочување на знаењата за селектираните типови на објекти за колективно/колаборативно домување. Развој на способност за планирање, проектирање на објекти за колективно/колаборативно домување.Разбирање на глобалните процеси на социјалните трансформации во домувањето и нивните просторни консеквенци. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: 1. Колективно домување-панорама: мапирање на современа пракса на домување, низ различните практични и теоретски модели 2. Колективно домување, селективни теми: избор на автори и проекти, клучни примери XX-XXI век |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: предавања, семинари, проектни задачи, консултации, презентации |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+0+10+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
0 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
10 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- Aravena, Aleandro and Andreas Lacobelli (ed.) Incremental Housingand Participatory Design Manual, Hatje Cantz Verlag, 2012 -Dorit Fromm, Collaborative comunities, Cohausing, Central Living and Other New Forms of Housing with Shared Facilites, Van Nostrand Reinhold, New York, 1991 - Rapoport, Amos, Housa Form and Culture, Prentice-Hall, Inc. Englewood Clift, N.J., 1969 - Александер, Кристофер. Јазик на обрасци. Академски печат, Скопје, 2010 (литературата се надоградува во зависност од тематската рамка на семинарскиот проект) |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
- INURA, Possible Urban Worlds, Urban Strategies at the End of 20th Century, Birkhauser, 1998 - MVRDV, The Why Factory, The Vertical Village, NAi, 2012 - Oliver, Paul, Dwelings, The House across the World, Phaidon-Oxford, 1987 |