Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Архитектонско студио8-1 |
||||||||||
2. |
Код |
4.2.8 -1 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за архитектонско проектирање |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV год./ 8 сем. |
7. |
Број на EКТС |
9 |
|||||||
8. |
Наставник |
Доц. д-р Минас Бакалчев |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско студио 7 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Изучување и применување на принципи на архитектонско планирање и проектирање на комплексни програмски - просторни конфигурации на примерот на објекти за колективно домување - домување и образовање, домување во трето животно доба, архитектура и околина за деца. Развој на вештина на архитектонско проектирање на комплексни програмски и просторни конфигурации. Развој на способност за планирање и проектирање на објекти за колективно домување. Разбирање на глобалните процеси на социјалните трансформации во домувањето и нивните просторни консеквенци. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Архитектонски проект од област на колективно домување (домување и образовање, домување во трето животно доба, архитектура и околина за деца) во специфична програмска, просторна, социјална корелација со контекстот. Во процесот на проектирање се воведуват категорија на контекст, програм, простор, функција, форма, структура, инфраструктура, конструкција. Проектниот процес се состои од три клучни фази: 1. Формулирање на предконцепт 2. Тестирање на предконцепт: трансформирање / отфрлање 3. Дефинирање на концепт |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Проектни задачи, истражување преку проект, избрани предавања, семинари, презентации, дискусии, завршна одбрана, изложба |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
225часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+105+105+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
105 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
105 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на вежби |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Dudek, Mark, A design Manuel, Schools and Kindergartens, Birkhauser, 2007 2. Shittich, Christian (ed.) Housing for People of All Ages, flexibile, unrestricted, senior-frendly, Birkhauser, 2007
|
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
1. Rapoport, Amos, Housa Form and Culture, Prentice-Hall, Inc. Englewood Clift, N.J., 1969 2. Dorit Fromm, Collaborative comunities, Cohausing, Central Living and Other New Forms of Housing with Shared Facilites, Van Nostrand Reinhold, New York, 1991 (литературата се надоградува во зависност од тематската рамка на проектот) |