Предметнапрограмаод интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Урбанистичко студио1 |
||||||||||
2. |
Код |
4.1.7 -4 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје Институт за урбанизам |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
IV год. / 7 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
9 |
|||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Влатко Коробар, Проф. д-р Мирослав Грчев, Проф. д-р Владимир Арсовски, Проф. д-р Јасмина Сиљаноска, Проф. д-р Виктор Пајвански, Доц. д-р Дивна Пенчиќ, Доц. д-р Слободан Велевски |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Архитектонско студио 6 Урбанистичко планирање 2 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Основна цел на урбанистичкото студио е студентите да се соочат со реалната комплексност на градскиот феномен, да ги совладаат интердисциплинарните методи и техники за снимање и анализа на една градска ситуација и да ги употребат урбанистичките методи, техники и инструменти да создадат урбанистичко решение кое ќе овозможи хармоничен просторен развој на делот од градот. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Содржина на студиската работа се сите професионални практики во урбанистичкото обликување на градот кои се нормирани во содржината на еден детален урбанистички план. Содржината на студиото е организирана во три методски целини: 1. Документациона основа; 2. Анализа на можностите за просторен развој на предметниот опфат со програмска проекција на содржините на просторниот развој, просторна, временска и содржинска дефиниција на урбанистичките мерки кои треба да се преземат; и 3. Планско урбанистичко решение кое се состои од графички, нумерички и текстуален дел. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Наставата е во форма на студио кое претставува симулација на интердисциплинарната тимска работа на еден професионален тим, кој низ истражување, анализа и синтеза на податоците, евалуација, програмска проекција и планско решение, со употреба на сите позитивни дисциплинарни методи и техники, го практикува планирањето и обликувањето на градот. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
225 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+105+90+0+15 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
105 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
90 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
15часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби и проектни задачи |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања и вежби |
10бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од61до70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од71до80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од91до100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Важечката законска и подзаконска регулатива од областа на просторно и урбанистичко планирање и литературата користена на предметните програми од областа на урбанизмот |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||