Предметна програма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Интегративно студио |
||||||||||
2. |
Код |
5.1.9 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Втор циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
V год. / 9 сем. |
7. |
Број на ЕКТС |
12 |
|||||||
8. |
Наставник |
Студентите бираат наставник според понудената програма на интегративното студио |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Студио 8 |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма (компетенции): Интегрирање на знаењето од досегашните и различните програмски подрачја на архитектурата преку изучување на архитектонскиот проект и негова апликација на различни програмски конфигурации, како и преиспитување на оперативните стратегии и ревидирање на одредените проектни парадигми. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: Во зависност од тематската определба во проектот се интегрират различни програмски подрачја кои го чинат мулти-дисциплинарен проект преку кој се преиспитуваат моделите и методите низ кои се мисли и практикува архитектурата. Проектот се темели на мултипликација на различните нивои на архитектурата од објект до територија низ различните мерила. |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Предавања за клучните теми од процесот на проектирање, како и на паралелните тематски подрачја поврзани со проектот. Презентација, критика, индивидуални и групни консултации во сукцесивните фази на проектот кои ќе овозможат генерирање на една критичка дебата за развој на проектот. |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд начасови |
300 часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+105+60+60+60 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
105 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
60 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
60 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
60часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми |
0 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби 80 бодови Програмска задача 10 бодови |
90 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања Присуство на вежби 10 бодови |
10 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од 61до 70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од 81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од 91до 100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
(Литературата се наведува во зависност од проектот) |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||