Предметнапрограма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура |
||||||||||||
1. |
Наслов нанаставниотпредмет |
Англиски јазик (за потребите на струката) |
||||||||||
2. |
Код |
3.14.5 |
||||||||||
3. |
Студиска програма |
Архитектура |
||||||||||
4. |
Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел) |
Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје Архитектонски факултет – Скопје |
||||||||||
5. |
Степен |
Прв циклуснастудии |
||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
III / 5 |
7. |
Број на ЕКТС |
1 |
|||||||
8. |
Наставник |
Д-р Солзица Поповска |
||||||||||
9. |
Предусловзазапишување на предметот |
Познавање на општ англиски јазик – средно ниво |
||||||||||
10. |
Цели напредметнатапрограма(компетенции): Целта на предеметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно-научен регистар на англиски јазик, усовршувајќи ги притоа и четирите вештини: читање, пишување, слушање и говорење. |
|||||||||||
11. |
Содржина на програмата: а) специфични тематски содржини од областа на архитектурата б) лексички и морфо-синтаксички елементи: -збор: градба, вид, зборообразување -именки и именски фрази, интернационални стручни термини, термини со полисемантичко значење (специфично, преносно, метафорично и др.) термини компонирани со префикси од грчко или латинско потекло -придавки и прилози -глаголи: модалност и начин; залог (активен и пасивен); време -неопределени глаголски форми: инфинитив, партицип, герунд -реченици: односни в) запознавање со основни форми на академско пишување преку правење белешки, пишување пасус, пишување абстракт г) дополнителни активности за студентите: -презентации на единечни и групни проекти на стручна тема |
|||||||||||
12. |
Методи нa учење: Когнитивен метод за процесирање на текстови од областа на архитектурата |
|||||||||||
13. |
Вкупенрасположив фонд на часови |
25часови |
||||||||||
14. |
Распределбанарасположивотовреме |
15+10+0+0+0 часови |
||||||||||
15. |
Форми нанаставниактивности |
15.1. |
Предавања-теоретска настава |
15 часови |
||||||||
15.2. |
Вежби(графички, аудиториски и индивидуални) |
10 часови |
||||||||||
16. |
Други форми наактивност |
16.1. |
Проектнизадачи |
0 часови |
||||||||
16.2. |
Самостојнизадачи |
0 часови |
||||||||||
16.3. |
Домашноучење |
0 часови |
||||||||||
17. |
Начиннаоценување |
|||||||||||
17.1. |
Колоквиуми 2 (30+30бодови) |
60 бодови |
||||||||||
17.2. |
Графички вежби Програмска задача |
0 бодови |
||||||||||
17.3. |
Присуство на предавања 20 бодови Присуство на вежби 20 бодови |
40 бодови |
||||||||||
18. |
Критериумиза оцена (БОДОВИ-ОЦЕНА) |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
|||||||||
од51 дo 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||||||
од61до70 бодови |
7 (седум)(D) |
|||||||||||
од71до80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||||||
од81 до90 бодови |
9(девет) (B) |
|||||||||||
од91до100 бодови |
10(десет) (A) |
|||||||||||
19. |
Условзапотписиполагањена завршен испит |
41 бод |
||||||||||
20. |
Јазик накојсеизведува наставата |
Македонски |
||||||||||
21. |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
Анкети на студентите и процес на самоевалуација |
||||||||||
22. |
ЛИТЕРАТУРА |
|||||||||||
22.1. |
Задолжителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||
Автентични текстови од печатени и електронски извори Граматички практикум: Мадзар-Рибар, М., Златковска, М., Поповска, С., Петковска, В.(2000). Workbook for Science and Technologs, Office of Public Affairs, Embassy of the US, Skopje, 2002 |
||||||||||||
22.2. |
Дополнителналитература |
|||||||||||
Бр. |
Автор, наслов, издавач, година |
|||||||||||