ArhUkim
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ СКОПЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТ „СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЈ“ ВО СКОПЈЕ

 

 

 

Најава Зачлени

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

iknow

menu

menuB

Предметнапрограма од интегрирани петгодишни студии (студии од прв и втор циклус) студии по архитектура

1.

Наслов нанаставниотпредмет

Англиски јазик (за потребите на струката)

2.

Код

3.14.5

3.

Студиска програма

Архитектура

4.

Организатор настудиската програма(единица, односно институт,катедра, оддел)

Универзитет Св. Кирил и Методиј во Скопје

Архитектонски факултет – Скопје

5.

Степен

Прв циклуснастудии

6.

Академска година/семестар

III / 5

7.

Број на ЕКТС

1

8.

Наставник

Д-р Солзица Поповска

9.

Предусловзазапишување на

предметот

Познавање на општ англиски јазик – средно ниво

10.

Цели напредметнатапрограма(компетенции):

Целта на предеметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно-научен регистар на англиски јазик, усовршувајќи ги притоа и четирите вештини: читање, пишување, слушање и говорење.

11.

Содржина на програмата:

а) специфични тематски содржини од областа на архитектурата б) лексички и морфо-синтаксички елементи: -збор: градба, вид, зборообразување -именки и именски фрази, интернационални стручни термини, тер­мини со полисемантичко значење (специфично, преносно, метафорично и др.) термини компонирани со префикси од грчко или латинско потекло -придавки и прилози -глаголи: модалност и начин; залог (активен и пасивен); време -неопределени глаголски форми: инфинитив, партицип, герунд -реченици: односни в) запознавање со основни форми на академско пишување преку правење белешки, пишување пасус, пишување абстракт г) дополнителни активности за студентите: -презентации на единечни и групни проекти на стручна тема

12.

Методи нa учење:

Когнитивен метод за процесирање на текстови од областа на архитектурата

13.

Вкупенрасположив фонд на часови

25часови

14.

Распределбанарасположивотовреме

15+10+0+0+0 часови

15.

Форми нанаставниактивности

15.1.

Предавања-теоретска настава

15 часови

15.2.

Вежби(графички, аудиториски и индивидуални)

10 часови

16.

Други форми наактивност

16.1.

Проектнизадачи

0 часови

16.2.

Самостојнизадачи

0 часови

16.3.

Домашноучење

0 часови

17.

Начиннаоценување

17.1.

Колоквиуми 2 (30+30бодови)

60 бодови

17.2.

Графички вежби

Програмска задача

0 бодови

17.3.

Присуство на предавања 20 бодови

Присуство на вежби 20 бодови

40 бодови

18.

Критериумиза

оцена

(БОДОВИ-ОЦЕНА)

 до 50 бодови

5 (пет) (F)

 од51 дo 60 бодови

6ест) (E)

 од61до70 бодови

7 (седум)(D)

 од71до80 бодови

8 (осум) (C)

 од81 до90 бодови

9(девет) (B)

 од91до100 бодови

10(десет) (A)

19.

Условзапотписиполагањена завршен испит

41  бод

20.

Јазик накојсеизведува наставата

Македонски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

Анкети на студентите и процес на самоевалуација

22.

ЛИТЕРАТУРА

22.1.

Задолжителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година

Автентични текстови од печатени и електронски извори Граматички практикум: Мадзар-Рибар, М., Златковска, М., Поповска, С., Петковска, В.(2000). Workbook for Science and Technologs, Office of Public Affairs, Embassy of the US, Skopje, 2002

22.2.

Дополнителналитература

Бр.

Автор, наслов, издавач, година